OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Adecco söker till vår uthyrningsverksamhet dig med minst ett års arbetslivserfarenhet inom redovisning och som nu vill arbeta på ett upprag hos en av våra kunder i Mölndalsområdet. Du kommer självständigt att arbeta med; - ankomst registrera och bevaka leverantörsfakturor - kontrollera och matcha fakturor för varuinköp - ansvara för viss fakturering - övriga allmänna göromål på ekonomiavdelningen God kunskap i det engelska språket samt vana av att arbeta i Office-paketet är ett krav.Meriterande är om du tidigare har arbetat i affärssystemet Movex samt om du innehar kunskap i de nordiska språken. Du bör vara en stresstålig, noggrann och effektiv person med god samarbetsförmåga.Stor vikt läggs vid personliga egenskaper. Start: omgående Period: löpande, för rätt person finns goda möjligheter till övertag hos kundföretaget Sök tjänsten via vår hemsida www.adecco.se /181/41477 Ekonomiassistent) Urvalsprocessen kommer att inledas omgående med fortlöpande intervjuer.Adecco är ett auktoriserat bemanningsföretag.