OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en Ekonomiassistent med redovisningserfarenhet till ett roligt och utmanande uppdrag hos vår kund i Stockholm.
Vår kund är i behov av en Ekonomiassistent som kan hantera deras dagliga arbetsuppgifter såsom in- och utbetalningar bank, kontering av leverantörsfakturor, daglig bokföring, avstämning balanskonton, hantering av autogiro. Vid in och utbetalningar kommer Ekonomiassistenten att behandla personuppgifter. För rollen/uppdraget krävs följande erfarenhet:
- Erfarenhet av löpande bokföring
- Erfarenhet av bokslutsarbete
- Erfarenhet av kontering leverantörsfakturor
- Erfarenhet av In- och utbetalningar samt bokföring av banktransaktioner
- Arbetat med autogiro
- Arbetat med utlägg och kvittoredovisning
- Arbetat med elektroniskt leverantörsreskontraflöden
Din ansökan
Låter rollen intressant och passande? Ansök i så fall omgående för vi intervjuar löpande och rollen kan tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Vi är flera rekryterare som hanterar rekryteringen av denna tjänst, vid frågor gällande den här rekryteringen eller tjänsten når du oss enklast på e-post info@quest.se
Vi kan enbart ta emot och bearbeta din ansökan genom att du registrerar ditt CV i vår portal. Med avseende på GDPR kan vi ej ta emot ansökningar via e-post.
Cv behöver vara på svenska
Varmt välkommen med din ansökan!
Uppdraget är en del av Quest Consulting personaluthyrning. Du kommer att vara anställd av Quest Consulting och arbeta som konsult hos vår kund.
Om Quest Consulting
Quest Consulting är ett auktoriserat konsultbolag med kollektivavtal, försäkringar, friskvård och tjänstepension. Vi är specialiserade inom IT, Teknik, HR, Administration och Ekonomi. Vår målsättning är att vara din personliga samarbetspartner och just därför är det så viktigt för oss att arbeta efter våra kärnvärden där våra ledord är att vara Personliga, Nyskapande och Professionella.
Kontaktpersoner på detta företaget
Quest Consulting