Ekonomiassistent med erfarenhet av reskontra till Malmö

Ekonomiassistent med erfarenhet av reskontra till Malmö

Arbetsbeskrivning

Dina arbetsuppgifter
Vi söker dig som vill arbeta som ekonomiassistent med reskontra i en händelserik miljö. I den här rollen ingår du i ett team där alla arbetar med att erhåll en hög servicenivå. Du kommer att hjälpa till med de ekonomiska arbetsuppgifterna, framför allt reskontran i olika projekt och arbeta nära projektledarna.

Som ekonomiassistent till vår kund kommer du att arbeta med dessa arbetsuppgifter:

• Matcha arbetsorder med leverantörsfaktura
• Manuell utskrift och utskick av kundfakturor
• Kontering av leverantörsfakturor
• Avtalsfakturering
• Kontinuerlig uppföljning av Cash Flow
• Framtagning av statistik och annan ekonomisk rapportering
• Mail- och telefonsupport intern/extern kund
• Utreda fakturafrågor via ärendehanteringssystem
• Inregistrering av inkomna debiterings-/krediteringsunderlag
• Avstämning av kassarapporter inom Catering verksamheten
• Avstämning av inregistrerade underlag
• Krav och Inkasso
• Utreda returnerade fakturor
• Stöd och support till interna och externa kunder gällande olika processer

Om företaget
Vår kund arbetar inom service- och tjänstesektorn där medarbetarna och kunderna är i centrum. Du erbjuds en roll i en värderingstyrd verksamhet som kännetecknas av flexibilitet och ansvarstagande i en stor internationell koncern. Mer information ges vid personlig kontakt.

Din profil
Vi ser att du som söker har en gymnasieutbildning inom ekonomi eller motsvarande. Du har minst 2 års erfarenhet av att arbeta med kund- och leverantörsreskontra. Du har även goda kunskaper i Officepaketet, främst Excel. Du talar och skriver svenska flytande samt skriver obehindrat på engelska då delar av kundens processer utförs av en samarbetspartner placerad i Indien.

Vidare ser vi att du är en person med hög servicekänsla, är mycket noggrann och stresstålig. Du är drivande och tar egna initiativ och trivs med att arbeta i ett högt tempo. Du har god samarbetsförmåga och du tänker och agerar affärsmässigt. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet. Du erbjuds en värderingstyrd verksamhet som kännetecknas av flexibilitet och ansvarstagande i en stor internationell koncern.

Om 2Complete
2Complete är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag som arbetar med personligt engagemang samt en passion för arbete och personal. Vår auktorisation i Kompetensföretagen ger oss i sin tur medlemskap i Almega och Svenskt Näringsliv. Det är för oss av yttersta vikt att de personliga förutsättningarna stämmer överens mellan kund och kandidat, likväl som kompetensen. För att uppnå detta vill vi som arbetar på 2Complete skapa en så nära och personlig relation med kunder och kandidater som möjligt. Ett arbete efter dessa riktlinjer skapar förtroende och trygghet, värden som är självklara för en lyckad rekryteringsprocess. Vi rekryterar och bemannar under tjänstemannaavtalet såväl som arbetaravtalet, allt från juniora tjänster till chefer och specialister. 2Complete Group samt alla dess dotterbolag är auktoriserade medlemmar inom Kompetensföretagen, Almega samt Svenskt Näringsliv och har varit det sedan 2011.

Kontaktpersoner på detta företaget

Maria Carlson

Joel Claeson

Joel Claeson
084454344
Caroline Lüning
08 445 43 44
Caroline Lüning
084454344
Caroline Lüning
08-445 43 44
Cecilia Rosenström

Caroline Lüning

Lisa Karlsson
08-4454344
Lisa Karlsson

Sammanfattning

  • Arbetsplats: 2Complete AB
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 12 maj 2022
  • Ansök senast: 31 juli 2022

Besöksadress

Sveavägen 33, Stockholm
None

Postadress

Sveavägen 33
Stockholm, 11134

Liknande jobb


21 november 2024