Ekonomiassistent med erfarenhet av SAP till Norrort - 50%

Ekonomiassistent med erfarenhet av SAP till Norrort - 50%

Arbetsbeskrivning

Har du arbetat några år som ekonomiassistent och har erfarenhet av SAP?
Då kan det här vara tjänsten för dig!

Vi på SJR söker nu en ekonomiassistent på deltid (50 %) till vår kund.
Vår kund har kontor i Upplands Väsby.
Uppdraget är med start omgående och väntas pågå 8 månader.

Du kommer främst att arbeta med leverantörsreskontra där dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer vara;

- Hantera, skanna och verifiera leverantörsfakturor
- Säkerställa att leverantörsregistret är uppdaterat
- Säkerställa attestflödet, hantera kontering samt verifiera och boka manuella leverantörsfakturor i SEK och annan valuta
- Förbereda betalningar
- Periodiseringar


Du kommer även få vara delaktig i projekt som berör företagets leverantörsreskontra.

Vem är du?

För denna roll ser vi att du har några års erfarenhet av arbete som ekonomiassistent, gärna med inslag av leverantörsreskontra. Som person är du driven, serviceinriktad och initiativtagande.

Du kommunicerar väl på svenska och engelska, och har erfarenhet av att arbeta med såväl Excel och med ekonomisystemet SAP.

Välkommen med din ansökan!

Ansökan
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig Konsultchef NN på 076 647 16 65. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut. Sista ansökningsdag är 2020-11-10.

Tänk på att din ansökan inte ska innehålla uppgifter kring hälsa, medborgarskap, sexuell läggning eller medlemskap i fackförening. Notera även att vi tyvärr inte kan ta emot CV via e-post.

Varmt välkommen med din ansökan!

För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår integritetspolicy: https://sjr.se/gdpr/integritet... (https://sjr.se/gdpr/integritetspolicy/)

Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.

Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.

Om företaget
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.

SJR är idag cirka 550 medarbetare med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Uppsala. Koncernen består av moderbolaget SJR in Scandinavia AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB, Ogunsen AB, SJR IT AB och WES AB.



Titel:

Kontaktpersoner på detta företaget

Tomas Vinnersten

Magnus Mellborg

Karin Fors
031-333 54 75
Liza Dahlin
0766-471620
Liina Fagerberg
031-750 33 91
Caroline Karlsson
031-333 54 71
Charlotte Jerleke

Magnus Mellborg
+46 766 47 16 18
Rebecca Dellborg
+46 70 471 59 02
Amanda Karlsson
031-333 54 88

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SJR
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 20 oktober 2020
  • Ansök senast: 8 april 2021

Besöksadress

Kullagatan 8, Helsingborg
None

Postadress

Kullagatan 8
Helsingborg, 25220

Liknande jobb


21 november 2024