Ekonomiassistent med erfarenhet från leverantörsreskontra

Ekonomiassistent med erfarenhet från leverantörsreskontra

Arbetsbeskrivning

Till vår kund söker vi nu en ekonomiassistent inom leverantörsreskontra. Uppdraget är på heltid och är tänkt att övergå i en anställning hos vår kund. Vår kund är ett industriföretag med ca 900 anställda. Verksamheten finns på ca 25 orter i Sverige med huvudkontor i Göteborg där du kommer att vara placerad.

Vad innebär tjänsten
I rollen ingår arbetsuppgifter inom leverantörsreskontra men i perioder kommer du att få hjälpa till med både löpande bokföring, kundreskontra, fakturering, inkasso, in- och utbetalningar mm. Som ekonomiassistent kommer du att arbeta i ett mindre ekonomiteam personer.

Vem söker vi
Vi tror att du tidigare har arbetat med leverantörsreskontra, har systemvana och att du har en relevant eftergymnasial utbildning. I rollen ingår mycket olika kontakter vilket ställer krav på en stark servicekänsla samtidigt som det är viktigt att du har skinn på näsan och kan säga ifrån. Som person är du noggrann och ansvarskännande samtidigt som du har ett välutvecklat logiskt tänkande och kan snabbt bedöma om någonting inte verkar stämma. Vidare är du van vid att ta tag i saker och driva ditt eget arbete framåt. Flytande svenska i tal och skrift är ett krav. Vi lägger stor vikt vid personlig lämplighet.

Uppdragstyp: Konsultuppdrag heltid med goda chanser att bli rekryterad till vår kund Ort: Göteborg (nära korsvägen)
Start: mars 2021

Ansökan För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig Konsultchef Katarina Forslund på 031-333 54 82. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut.

Tänk på att din ansökan inte ska innehålla uppgifter kring hälsa, medborgarskap, sexuell läggning eller medlemskap i fackförening. Notera även att vi tyvärr inte kan ta emot CV via e-post.

Varmt välkommen med din ansökan!

För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår integritetspolicy: https://sjr.se/gdpr/integritet... (https://sjr.se/gdpr/integritetspolicy/)

Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.

Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.

Om företaget
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.

SJR är idag cirka 550 medarbetare med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö, Helsingborg och Uppsala. Koncernen består av moderbolaget SJR in Scandinavia AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB, Ogunsen AB, SJR IT AB och WES AB.



Titel:

Kontaktpersoner på detta företaget

Tomas Vinnersten

Magnus Mellborg

Karin Fors
031-333 54 75
Liza Dahlin
0766-471620
Liina Fagerberg
031-750 33 91
Caroline Karlsson
031-333 54 71
Charlotte Jerleke

Magnus Mellborg
+46 766 47 16 18
Rebecca Dellborg
+46 70 471 59 02
Amanda Karlsson
031-333 54 88

Sammanfattning

  • Arbetsplats: SJR
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 23 februari 2021
  • Ansök senast: 8 mars 2021

Besöksadress

Kullagatan 8, Helsingborg
None

Postadress

Kullagatan 8
Helsingborg, 25220

Liknande jobb


21 november 2024