OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
MultiMind Bemanning AB arbetar med personaluthyrning och rekrytering. Bolagets nisch är att förmedla personal med språkkunskaper samt internationell erfarenhet inom områdena kundservice, ekonomi, marknadsföring, HR och IT. MultiMind Bemanning AB söker en ekonomiassistent med erfarenhet av kundreskontra som kommer att jobba som konsult till en av våra kunder. Vår kund är ett internationellt medieföretag och koncernen har verksamheter i över 30 olika länder runt om i världen. Du kommer att arbeta på koncernens shared service bolag för redovisningstjänster som består av ca 50 anställda. För rätt person finns goda möjligheter för en tillsvidareatjänst hos kund. Du kommer att vara ansvarige för kundreskontra gentemot ett antal olika bolag inom koncernen samt vara involverad i månads- halvårs- och årsbokslut. Till arbetsuppgifterna hör även fakturering, inbetalningar, kravhantering, påminnelsehantering och rapportering. Vi tror att du minst har gymnasieutbildning och har 1-3 års erfarenhet av liknande arbete, framförallt hantering av kundreskontra. Flytande kunskaper i svenska samt engelska är ett krav. Rollen kräver att du är självgående, noggrann och tycker om ordning och reda.[ Du har en positiv attityd och inspireras[av ett högt tempo då vi ställer höga krav på att du är flexibel och bra på att kommunicera. Vi värdesätter om du är[kvalitetsmedveten och drivande. Vi intervjuar kandidater löpande, skicka därför in din ansökan så snart som möjligt eftersom tillsättning kan komma att ske före sista ansökningsdatum.
Kontaktpersoner på detta företaget
Maja Eriksson
+46 8 21 67 45
Marjut Adalberth
+46 8 21 67 00
Emma Levin
+46 8 21 67 18
Nozha Amezeane
+46 8 21 67 36
Isabelle Rzewuski
+46 8 21 67 01
Mikaela Björkman Goltz
+46 8 21 67 11
Henrik Hallgren
+46 8216720
Helena Adestedt
+46 8 21 67 16
Jessica Melander
+46 8 - 21 67 26
Lars Holmlund
+46 8 21 67 37