OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Just nu söker vi på Eqonomy en ekonomiassistent till ett interimsuppdrag. Uppdraget pågår under 6 månader med omgående start. Rollen är hos ett internationellt bolag och fokusområde i denna roll är kundreskontra.
Arbetsuppgifter
· In och utbetalningar
· Fakturering
· Månadsavstämningar
· Utläggshantering
· Påminnelser
· royaltyfakturor till andra koncernbolag
· Förekommande ad-hoc uppgifter
Din bakgrund
Vi söker dig som har en eftergymnasial utbildning inom ekonomi och jobbat med ovanstående arbetsuppgifter i minst tre år. Du har god förståelse för hela kund och leverantörsreskontra processerna och har lätt för att sätta dig in system. Som person är du noggrann, prestigelös och är trygg med att jobba självständigt. Du uttrycker dig väl i tal och skrift på engelska och känner dig bekväm i att prata engelska dagligdags då engelska är koncernspråket.
Det är meriterande om man har tidigare erfarenhet inom Oracle Netsuite.
Placering: City, finns möjlighet att arbeta på distans 2 dagar i veckan.
När du blir en av oss
Som konsult hos EQonomy/Wise Professionals erbjuds du alltid en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag, pensionsavsättning och anslutning till vårt kollektivavtal – inget är viktigare för oss än att du känner dig trygg i din anställning. På samma sätt som vi ställer höga krav på dig som konsult förväntar vi oss också att du ställer höga krav på oss som arbetsgivare. Oavsett vart du befinner dig i din karriär så ska konsultrollen hos EQonomy/Wise Professionals ge dig kunskap och erfarenhet som du kan bära med dig på vägen till nästa spännande utmaning.
Har du frågor om rollen kontakta Shadi Mårtensson Shadi.Martensson@Eqonomy.se . För att söka rollen klicka på ”sök rollen”, samt bifoga CV. Notera att personligt brev inte är obligatoriskt i denna ansökningsprocess. I konsultvärlden går saker ofta snabbt så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vänta därför inte med din ansökan, varmt välkommen att söka!