OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning
För kunds räkning söker vi en ekonomiassistent för inhyrning i ca 6 månader till att börja med. I rollen har du det operativa ansvaret för fakturering och kreditering för bolagets kunder. I tjänsten ingår även:
• Uppdatera kund- och avtalsregister i Navision
• Uppdatera projekt i kundregistret
• Hantera ofullständiga order i ADOS
• Behjälplig gällande kreditupplysning
• Support till orderhandläggare
• Behjälplig diverse förekommande uppgifter på ekonomiavdelningen
I rollen förekommer mycket kontakt via mail och telefon både med externa kunder och interna kolleger vilket ställer krav på mycket god servicekänsla.
Vem är du?
Vi söker en kompetent och driftig person med ett par års arbetslivserfarenhet inom området. Du måste vara van att hantera stora mängder fakturor och ha god förståelse för flödet inom fakturering. Krav för tjänsten är:
• Minst 2 års erfarenhet från en liknande roll med fokus på fakturering.
• God IT-kompetens, främst inom MS Excel.
• Meriterande med erfarenhet av affärssystemet Navision.
• Meriterande med erfarenhet av bokföring och kundreskontra.
För att lyckas hos vår kund är det viktigt att du trivs med att arbeta med administration och är van vid ett högt tempo med stora flöden. Du är mycket noggrann, serviceinriktad och ödmjuk till din natur. Vidare är du affärsmässig, självständig och vetgirig, du tar ansvar för ditt arbete och har förmågan att själv söka upp den information som behövs. För att passa in i gruppen söker vi dig som är professionell och samtidigt lättsam och utåtriktad med god humor.
Du erbjuds
Du anställs av Jurek Rekrytering & Bemanning och är uthyrd till vår kund som sitter i Bromma, norr om Stockholm. Uppdraget pågår initialt i ca 6 månader, men det finns möjlighet till förlängning. Du ges möjligheten att arbeta i en tempofylld roll i en trygg och trivssam arbetsmiljö. Du kommer att arbeta i en mindre ekonomifunktion om 7 personer och rapportera till Ekonomichef.
Vid frågor angående tjänsten är du varmt välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Thomas Eklöf via mail: thomas.eklof@jurekbemanning.se
Då urvalsprocessen sker löpande är du varmt välkommen med din ansökan så snart som möjligt via www.jurekbemanning.se. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.
Om företaget
Vår kund är ett serviceföretag i den grafiska branschen.
Start:
Omgående!
Lön:
Enligt ök.
Sista ansökningsdag
Tjänsten kommer att tillsättas löpande.
Kontaktpersoner på detta företaget
Malin Alexandersson
0733 330010
Louise Nilsson
Thomas Eklöf
Sara Molin
0766-331445
Ulriikka Uittomäki
Malin Alexandersson
Malin Sjöström
0709-721470
Paulina Stjernström
Karin Tranaeus
0769497962
Caroline Frödén
0766 33 14 44