OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Ta chansen att hoppa på ett längre konsultuppdrag med fokus på Kundreskontra!
Vi söker nu för kunds räkning en ekonomiassistent för ett längre uppdrag. Tjänsten är baserad i Göteborg och uppdraget sträcker sig ett år och du ges ett helhetsansvar främst kopplat till kundreskontra.
Huvudsakliga arbetsuppgifter;
• Fakturering, Inbetalningar & journalhantering
• Kundupplägg
• Kreditkontroller, reservationer
• Avstämningar valutakonto
• Påminnelse- och inkassohantering
• Kundadministration
Kvalifikationer och erfarenhet:
Vi söker dig som har några års erfarenhet inom ekonomi. I dag har du rollen som ekonomiassistent (eller motsvarande).
Du har god erfarenhet av att jobba med kundreskontraflöden. Vi ser att du har god systemvana och goda kunskaper i Office-paketet. Du behöver ha goda kunskaper i svenska och engelska språket i både tal och skrift.
Personliga egenskaper:
Du är kommunikativ och serviceinriktad. Att möta deadlines och leverera i tid är viktigt för dig. I rollen ges du stort ansvar samtidigt som du välkomnas till ett trevligt ekonomiteam hos ett svenskt bolag med gamla anor. Du behärskar svenska både i tal och skrift.
Kontaktpersoner på detta företaget
Erna Stamming
08 616 99 60
Sofie Forsman
08 616 99 60
Anette Wickholm
08 616 99 60
Rekryteringskonsult Maria Nyström Fors
0708384628
Maria Nyström Fors
0708384628
Robert Polstam
0727-274 047
Patrik Rehn
070-414 35 57
Regionchef Håkan Ossmyr
0704287979
Rekryteringskonsult Magnus Åberg
08 616 99 60
Konsultchef Susanne Wilson
0769-413 740