OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Har du erfarenhet av kundreskontra och vill arbeta på en av Göteborgs mest attraktiva arbetsplatser? Då ska du fortsätta läsa! Vi söker nu en ekonomiassistent med fokus på kundreskontra till Göteborg Energi. Tjänsten är ett konsultuppdrag på heltid med start enligt överenskommelse och sträcker sig fram till årsskiftet. Sök rollen redan idag då platsen kan komma att fyllas innan sista ansökningsdagen!
Om tjänsten
Du kommer arbeta med daglig hantering av inkommande betalningar, autogiro med registrering och hantering av fellistor. Telefonsamtal och mailärenden kopplat till frågor om betalningar från kundtjänst och kunder. Du kommer även delta i bokslutsaktiviteter och förbättringsarbete.
Vem är du?
För att lyckas i rollen som ekonomiassistent så har du lätt för att ta dig an nya uppgifter. Du är ansvarstagande och lyhörd samt att du är nyfiken på organisationen och gillar att om att arbeta med förbättringar. I övrigt ser vi att du:
Har minst 2 års erfarenhet av att arbeta med kundreskontra.
God systemvana sen tidigare och van att arbeta i ekonomirelaterade affärssystem.
Duktig i Excel.
Du behärskar svenska i tal och skrift.
Om verksamheten
Konsultrollen passar dig som på kort tid vill skaffa dig bred erfarenhet. Vi erbjuder dig chansen att arbeta på populära arbetsplatser med välkända varumärken där du kan utveckla din kompetens och bredda ditt CV. Du kommer att trivas som konsult om du söker en värld av spännande uppdrag och nya kontaktnät. Vid din sida har du din konsultchef som agerar bollplank och stöttar dig i att lyckas på dina uppdrag. Vi vill att du ska må bra och trivas med oss på Poolia. Därför erbjuder vi dig friskvårdsbidrag, rabatter på olika träningsanläggningar och ordnar regelbundet sociala aktiviteter. Självklart omfattas din anställning på Poolia av kollektivavtal, försäkringar, tjänstepension samt företagshälsovård.