OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om tjänsten
Vi söker en ekonomiassistent som kommer ha fokus på leverantörsreskontra till vår kund i Malmö. Uppdraget startar i mitten av augusti och kommer pågå till 31 januari 2022, med möjlighet till förlängning. Vi arbetar med ett löpande urval för detta uppdrag, så varmt välkommen med din ansökan redan idag!
Dina arbetsuppgifter i huvudsak
Du kommer främst hantera leverantörsfakturor och betalningar. Arbetet sker till största del manuellt där du förkonterar i system för att sedan skicka manuellt för godkännande, vidare klarmarkerar du i systemet och lägger in fakturorna manuellt. Du kommer även ha en del kontakt med leverantörer i denna roll.
Organisationen ska genomföra en implementation av ett nytt system under hösten och i samband med det kommer arbetsrutinerna ändras och bli mer automatiserade. Du kommer få möjlighet att vara med i arbetet med byte av system.
Placering är centralt i Malmö. Uppdraget är på heltid, förlagt måndag till fredag under kontorstider.
Vem är du?
Vi ser att du har en eftergymnasial utbildning inom ekonomi. Du har några års erfarenhet av att arbeta med ekonomi. Det är en fördel om du har erfarenhet av att arbeta manuellt med leverantörsfakturor.
För den här rollen är det viktigt att du trivs med rutinuppgifter men även i en föränderlig miljö, då implementationen av nytt system kommer innebära en del förändringar. Du har ett bra tålamod och är noggrann i ditt arbetssätt.
Kontaktpersoner på detta företaget
Marie Noren
Anna Tannerfalk
040-6433937
Anna Tannerfalk
Peder Bjursten
073-944 54 60
Marie Engdahl
0721-880213
Marie Norén
072-0742012
Disa Fanto Börjesson
040-6433936
Peder Bjursten
+46 73 944 54 60
Disa Fanto Börjesson
Disa Fanto Börjesson
0766-775336