OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Ekonomiassistent med fokus på leverantörsreskontra till bolag i Norrort
Agigo söker nu en ekonomiassistent inom leverantörsreskontran för ett konsultuppdrag i Norrort. Bolaget är en etablerad aktör och har haft en väldigt god tillväxt senaste åren. Detta är ett konsultuppdrag på ca 3 månader för att täcka upp under ett projektarbete. Bolaget har god kommunikation till pendeln.
Dina arbetsuppgifter:
· Löpande arbete och underhåll av leverantörsreskontran.
· Påminnelser och inkassohantering.
· Hantering av förfrågningar samt utskick av fakturakopior.
· Bokning av betalfiler.
Personliga egenskaper:
Noggrann och lösningsorienterad
Trivs i komplexa miljöer och är ansvarstagande
Kommunikativ förmåga som trivs i en tjänst med många kontaktytor
Kvalifikationer:
· Meriterande med akademisk examen inom ekonomi eller motsvarande utbildning med redovisningsfokus.
· Tidigare arbetslivserfarenhet av leverantörsreskontra.
· Kan uttrycka dig väl i tal och skrift på svenska och engelska.
Om Agigo
Agigo är ett konsult- och rekryteringsföretag inom ekonomi & finans i Stockholmsområdet.
Genom ett modernt och beprövat arbetssätt skapar vi en enkel, smidig och transparent process. Agigos vision är enkel; vi vill vara en trygg och smidig karriärspartner för våra kandidater och genom proaktivt arbete se till att du som kund alltid kan lita på att vi värnar om just ditt behov.
Har du frågor eller vill diskutera konsult- eller rekryteringslösningar för ditt företag eller vill höra mer om våra karriärmöjligheter; vänligen kontakta oss direkt.
Ansökan
Låter det intressant? Ansök via knappen nedan. Har du frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryterare; Caroline Ericsson, caroline.ericsson@agigo.se eller 076-000 63 81.