OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Till ett spännande uppdrag hos vår kund söker vi dig som är ekonomiassistent och har goda kunskaper i egyptisk arabiska. Uppdraget är på heltid och på konsultbasis. Vår kund kommer att utöka sitt Shared Service Center i Stockholm gällande antalet länder som de levererar service till och behöver därför förstärkning på avdelningen. Vi intervjuar och anställer löpande. Varmt välkommen med din ansökan. Som konsult på Poolia får du ett spännande och omväxlande arbete på några av Sveriges mest attraktiva arbetsplatser. Ditt arbete hos oss leder till ett omfattande och eftertraktat CV, som passar för både nationella och internationella karriärer. Som anställd erbjuds du en introduktionsutbildning samt ett varierat utbildningsprogram hos till exempel Företagsekonomiska Institutet och du kan på så vis ytterligare investera i din karriär och yrkesroll. Arbetsuppgifter Under uppdraget kommer du att arbeta inom leverantörsreskontran mot verksamheten i Egypten. Du kommer att ansvara för att fakturahanteringen blir så effektiv som möjligt för ett eller flera lokalbolag och dina huvudsakliga arbetsuppgifter kommer att innefatta: - uppföljning av arbetet för lokalbolagens räkning - säkerställande att leverans sker utifrån det serviceavtal som finns - planering och färdigställande av bokslutsaktiviteter - skapande och utskick av diverse rapporter till lokalbolagen - kvalitetshöjande åtgärder inom processen faktura till betalning - samarbete inom och utanför avdelningen. Tjänsten innebär även att du kommer ha en koordinerande roll innebärande kontakt med fakturaregistreringen och personer på lokalbolagen. Utbildning/erfarenhet Du som söker denna tjänst har adekvat eftergymnasial ekonomiutbildning samt något års erfarenhet av leverantörsreskontraprocessen. Har du tidigare arbetat i SAP ser vi det som en merit. Goda språkkunskaper i egyptisk arabiska och engelska är ett krav. Övriga språk, såsom franska ser vi som ett plus. Vi lägger stor vikt vid dina personliga egenskaper i denna process och söker dig som är initiativrik och trivs med stora kontaktytor. Det är även viktigt att du har en god förmåga att samarbeta med andra kulturer samt är flexibel eftersom det förekommer stor variation i det dagliga arbetet. Förmåner Vi vill att du ska trivas hos oss. Därför satsar vi både på kompetensutveckling och sociala aktiviteter. Poolia anordnar regelbundet konsultträffar och erbjuder dig ett varierat utbildningsprogram. Dessutom får du din alldeles egna karriärcoach i form av din konsultchef, som själv har erfarenhet från din bransch och är väl insatt i arbetsmarknaden. Vad sägs om att ha en engagerad och kunnig person vid din sida, som gärna agerar bollplank för din fortsatta karriär? Din anställning hos Poolia omfattas av gällande kollektivavtal med Unionen och förmåner som träningsbidrag och sjukvårdsförsäkring. Företagsbeskrivning Poolias framgång bygger på att vi ständigt strävar efter högsta kvalitet och att vi har specialiserat oss på att hyra ut och rekrytera kvalificerad personal inom våra fokusområden ekonomi, administration och IT. Poolia har funnits sedan 1989, har verksamhet i sex länder och är noterat på Stockholmsbörsen. Vi arbetar effektivt och engagerat, med det stora företagets resurser och det lilla företagets närhet till både kunder och kandidater.
Kontaktpersoner på detta företaget
Jenny Pizzignacco
Asaad Amaya
Frida Aronson
Elisabeth Axelsson
Sebastian Monadjemzadeh
Filippa Finnström
08-555 650 28
Sebastian Monadjemzadeh
08-555 540 12
Anton Rådh
Johan Iggbom
Johan Iggbom