OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
SJR söker nu för kunds räkning en Ekonomiassistent som kan starta omgående. Uppdraget sträcker sig under sex månaders tid, därefter finns möjlighet till anställning hos kunden. Kundföretaget har kontor i centrala Göteborg och tjänsten är på heltid.
Rollen
Du ingår i ett ekonomiteam på tre personer där du ansvarar för helheten inom leverantörsreskontra. Det är ett stort flöde på fakturor och man ansvarar självständigt för hela kedjan. Vidare ingår det i rollen att vara behjälplig i receptionen när ordinarie person är borta, då ingår också att ansvara för telefonen. Kundföretaget står inför att byta ekonomisystem och man kommer vara delaktig i detta projekt med att lära upp personal i systemet och stötta vid frågor.
Vem söker vi
Vi söker dig som har några års erfarenhet som ekonomiassistent, krav är att du har tidigare erfarenhet av visma control. Önskvärt är att du tidigare varit delaktig i implementering av nytt affärssystem. Vidare lägger vi stor vikt vid personlig lämplighet och söker dig som trivs med att arbeta självständigt samt är prestigelös och kommunikativ som person. Vi ser gärna att du har förmåga att hitta nya lösningar och kan utveckla befintligt arbetssätt.
Söker du en arbetsplats med högt i tak och nära till skratt i en roll där du får ta eget ansvar och bidra med dina tidigare erfarenheter, då är detta rollen för dig!
Ansökan
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig Konsultchef Sandra Hellström på 0704-71 59 07. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut.
Tänk på att din ansökan inte ska innehålla uppgifter kring hälsa, medborgarskap, sexuell läggning eller medlemskap i fackförening. Notera även att vi tyvärr inte kan ta emot CV via e-post.
Varmt välkommen med din ansökan!
För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår integritetspolicy: https://sjr.se/gdpr/integritet... (https://sjr.se/gdpr/integritetspolicy/)
Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.
Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.
Om företaget
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.
SJR är idag cirka 550 medarbetare fördelade på tre regioner - Stockholm, Väst och Syd, med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Helsingborg. Koncernen består av moderbolaget SJR in Scandinavia AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB, Ogunsen AB, SJR IT AB och WES AB.
Titel: Ekonomiassistent
Kontaktpersoner på detta företaget
Tomas Vinnersten
Magnus Mellborg
Karin Fors
031-333 54 75
Liza Dahlin
0766-471620
Liina Fagerberg
031-750 33 91
Caroline Karlsson
031-333 54 71
Charlotte Jerleke
Magnus Mellborg
+46 766 47 16 18
Rebecca Dellborg
+46 70 471 59 02
Amanda Karlsson
031-333 54 88