Ekonomiassistent med inköpsansvar till Provexa

Ekonomiassistent med inköpsansvar till Provexa

Arbetsbeskrivning

Nu öppnar sig en riktigt spännande möjlighet på Provexa för dig som har intresse för ekonomi och affärsmannaskap. Till denna tjänst söker vi dig som är junior i karriären och har en högskoleexamen inom ekonomi. Du kommer att komma in i ett företag där du snabbt får en nyckelroll på kontoret. Låter det som ditt nästa steg i karriären? Läs vidare och skicka in din ansökan redan idag!

OM TJÄNSTEN



Denna tjänst passar dig som är i början av din karriär och vill utvecklas på ett bolag där du har nära till beslut och vill kunna påverka och ta ansvar från start. På Provexa erbjuds du en ansvarsfull tjänst som kommer med matchande befogenheter.

Som ekonomiassistent kommer du att arbeta med löpande ekonomiarbete tillsammans med ekonomichefen men också få möjlighet att driva utvecklingsprojekt då Provexa
ständigt arbetar med att förfina och utveckla sina processer. Provexa kännetecknas av nytänk och utveckling så har du egna idéer om hur arbetssätt eller rutiner kan förbättras är det alltid välkommet.

”Provexa är en spännande arbetsplats där man verkligen aldrig har tråkigt. En öppen och platt organisation där du alltid har nära till ledningsgrupp och kommer in i en härlig gemenskap. Det bästa med denna roll är hur otroligt varierande och stimulerande den är, samt hur mycket du kan utvecklas på kort tid.”

- Citat, Provexas ekonomichef

Du erbjuds
- Kompetensutveckling
- En god arbetsmiljö
- En öppen verksamhet med högt i tak
- Goda möjligheter att få ta stort ansvar
- Fri träning på intilliggande sportcenter (gym, racketsport, mm)
- Tillgång till massageservice 1 ggn i veckan på arbetsplatsen

ARBETSUPPGIFTER

Arbetsuppgifter


* Arbete med löpande bokföring
* Upphandlingar med leverantörer
* Inköp av produktionsmaterial
* Kund och leverantörsreskontra
* Fakturering


VI SÖKER DIG SOM
- Har en högskoleexamen inom ekonomi eller liknande, gärna civilekonom, och är i början av din karriär
- Är obehindrad i engelska samt svenska
- Har goda kunskaper i officepaketet

Det är meriterande för tjänsten om du har:
- Arbetat extra inom ekonomi eller administration vid sidan av/efter studier

För att lyckas i rollen har du följande personliga egenskaper:
- Integritet
- Problemlösande
- Planerar & strukturerar
- Samarbetsinriktad

Vår rekryteringsprocess

Denna rekryteringsprocess hanteras av Academic Work och vår kunds önskemål är att alla frågor rörande tjänsten skickas till Academic Work.

Vi tillämpar löpande urval och annonsen kan därmed komma att tas ned innan sista ansökningsdag om det är så att vi har gått vidare till urvals- och intervjufas. Rekryteringsprocessen innehåller två urvalstest: ett personlighetstest och ett test i kognitiv förmåga. Testerna är ett verktyg för att kunna hitta den kandidat med högst potential för tjänsten samt främja jämlikhet, mångfald och en rättvis rekryteringsprocess.

INFORMATION OM FÖRETAGET
Läs mer om företaget här.

Kontaktpersoner på detta företaget

Sara Frykedal

Consultant Manager Fanny Rosén
08-52257636
Fanny Rosén

Mette Risberg
0736448575
Hedvig Svärd

Konsultchef Catrin Laudon

Sara Frykedal
08-52257605
Fredrik Bardon

Konsultchefsassisten Anna Bengtsson
08-12 05 2224
Konsultchef Lisa Nordell
0812052231

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Academic Work
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 16 augusti 2023
  • Ansök senast: 16 september 2023

Besöksadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm

Postadress

Lindstedtsvägen 24
Stockholm, 11428

Liknande jobb


21 november 2024