OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Agillo AB är ett bemanningsföretag som är inriktade på bemanning och rekrytering mot företag inom administration, automotive, anläggning, produktion och logistik.
Just nu söker vi en ekonomiassistent för att förstärka vår team. Vi söker dig som har utbildning inom ekonomi och/eller erfarenhet av liknande ekonomiarbete. Detta för att du snabbt ska kunna sätta dig in i uppgifterna. Arbetsuppgifterna består bland annat av att arbeta med löner, fakturering och hantering av leverantörsfakturor. Du kommer även hjälpa våra konsultchefer med personal och bokning i framtiden. Vidare behärskar du svenska och engelska i både tal och skrift och har god kunskap inom Officepaketet, framförallt i Excel.
Som person är du redo för ett uppdrag med god energi. Du är en positiv person som kan föra ditt arbete framåt och hålla god kvalitet i leveransen mot deadlines. Du är noggrann, strukturerad och effektiv i ditt arbetssätt.
För att trivas och utvecklas i denna roll krävs att;
• Du har erfarenhet av löneadministration, personal- och lönefrågor.
• Du har goda kunskaper och erfarenhet av att arbeta i löne- och affärssystem.
• Du har erfarenhet av kund- och leverantörsreskontra.
• Du har erfarenhet av bokföring, avstämningar, samt helhetsförståelse för redovisning.