OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Företaget Jobzone jobbar närmare våra kunder och medarbetare med personaluthyrning och rekrytering.Genom franchiseägande och partnerskap uppnås ett stort engagemang hos våra anställda.Vi ska vara branschens bästa arbetsgivare.Arbetsbeskrivning Till vår uthyrningsverksamhet söker för start omgående en ekonomiassistent med erfarenhet av leverantörsreskontra och SAP.Uppdraget är hos en av våra internationella kunder inom retail.Du skall arbeta med hela flödet gällande leverantörsreskontra, från ankomstregistrering, kontering till attest och betald faktura.Uppdraget är initialt 3 månader, med möjlighet till förlängning.Vår kund finns i Solna. Erfarenheter Du måste ha erfarenhet av leverantörsreskontra, samt ekonomisystemet SAP.Har du även erfarenhet av att arbeta i ett internationellt företag med moderbolaget utomlands är det meriterande.Personliga egenskaper Vi söker dig som är noggrann i ditt arbete samtidigt som du är snabb och vill ha mycket att göra.Vi erbjuder Intressanta uppdrag hos våra uppdragsgivare.Du erbjuds ett jobb hos "branschens bästa arbetsgivare".Välkommen att registrera ditt intresse!Om du redan har gjort det, ska du bara logga in med ditt användarnamn och lösenord.
Kontaktpersoner på detta företaget
Katarina Nevenius
070-1678514