OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vårt uppdrag:
Vår kund som är en rikstäckande konsument- och intresseorganisation önskar nu att utöka deras team med ytterligare en medarbetare. Just nu söker de en ny medarbetare som kan axla rollen som ekonomiassistent och som har kunskap inom lön. Företaget sitter i fina ljusa lokaler i Norrort, med natur och sjö nästintill runt knuten av kontoret.
Tjänsten som ekonomiassistent kommer till en början att starta som en inhyrning för att sedan övergå till en anställning hos kund om båda parter är överens.
Att vara anställd via oss på Avanzera innebär att din arbetsplats är ute hos vår kund, men likväl så ska du känna dig trygg med våra anställningsvillkor. Som konsult hos Avanzera har du fast månadslön, friskvårdsbidrag, pensionsavsättning enligt kollektivavtal samt betald semester.
Arbetsuppgifter:
Du kommer att ingå i ekonomi- och personalavdelningen, där vikten av att arbeta i team och känsla av samarbetet är stort, då gruppen arbetar tätt tillsammans. I din roll som ekonomiassistent kommer du självständigt att sköta den dagliga delen av leverantörsfakturor samt kundfakturor för företagets samtliga bolag inom koncernen. En del av dina arbetsuppgifter kommer även att innebära att du finns som en back-up gällande löneadministrativa arbetsuppgifter.
Exempel på dina huvudsakliga arbetsuppgifter:
- Leverantörsreskontra
- Kundreskontra
- Övrig bokföring inom koncernen
- Avstämningar
- Periodiseringar
- Avskrivningar
- Bistå vid månads- och årsbokslut
- Övriga utbetalningar
-Backup inom lönehanteringen
Din bakgrund:
Vi söker dig som har ett par års erfarenhet av att arbeta självständigt med ovanstående arbetsuppgifter. Självklart ses det som meriterande om du tidigare arbetat inom lön, om inte så är du intresserad av att lära dig detta. Du är systemvan och har du erfarenhet från Hogia och HogiaLön Plus ses detta som meriterande, annars likvärdig kunskap från annat affärssystem.
Gruppen är väldigt mån om att samtliga ska må bra och teamet stöttar varandra när och där det behövs. Därav så letar de efter en god lagspelare som stöttar sina kollegor och arbetar mot gemensamma mål.
Som person så uppskattas det om du är nyfiken, serviceminded och tar egna initiativ. Du kan med lätthet arbeta självständigt och prioritera din dag och dina arbetsuppgifter. Du ser dig själv som noggrann och slutför dina arbetsuppgifter enligt satt agenda, både vad det gäller mer enformiga arbetsuppgifter till lite mer krävande sådana.
Sök redan idag! Då tillsättandet ska ske så snart som möjligt kommer vi att göra vårt urval löpande. Att ansöka tar bara ett par minuter, fyll i dina personuppgifter och ladda upp ditt eget CV så är du en av våra kandidater till tjänsten. Välkommen med din ansökan!
Om oss:
Avanzera har funnits sedan 1998 och är ett auktoriserat företag och har över 100 anställda. Vi vet att varje person är unik och därför månar vi om att ditt nästa steg i karriären ska ge dig kunskap och erfarenhet som just du strävar efter. Vi lägger stor vikt vid personliga relationer och vill att du ska må bra och trivas i samarbetet med oss! Vi är din expert inom konsult- och rekryteringstjänster. Läs mer om oss på www.avanzera.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Anna Kalzén
0700-90 54 91
Camilla Jonsson
0854528304
Helena Elvin Guillemain
0854528305
Malin Klingberg
0854528307
Malin Klingberg
08-54528307
Iren Sayar
0700-905 492
Camilla Jonsson
08 - 545 28 304
Malin Klingberg
08-54520307
Cecilia Wiborg
Malin Klingberg