OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker just nu en ekonomiassistent med logistikkunskaper till vår kund på Hisingen.
I din roll kommer du att ansvara för
- Fakturering
- Leveranser
- Kravhantering
- Bankbetalningar
- Tullhantering
- Bokning av transporter
Tjänsten är i utgångsläget en inhyrning under 2 månader via oss på TEMP-TEAM. Stor möjlighet till förlängning för rätt person.
Tillträde: Omgående
Kvalifikationer
Du är minst gymnasieekonom eller motsvarande
Du har erfarenhet inom fakturering och tulladministration/logistik
Du som person är noggrann, ansvarsfull och strukturerad
Meriterande om du arbetat i SAP och löpande bokföring
För att vara aktuell för tjänsten måste du vara tillgänglig omgående!
Ansökan
Du söker tjänsten via länken nedan. Då vi har ett löpande urval till tjänsten är det viktigt att du skickar din ansökan så fort som möjligt för att öka dina chanser att komma med i urvalsprocessen.
Har du frågor om tjänsten är du välkommen att kontakta Eva Mellquist, 0708-58 23 86 på TEMP-TEAM.
TEMP-TEAM är ett auktoriserat rekryterings- och bemanningsföretag och har i över 35 år framgångsrikt rekryterat medarbetare till såväl börsnoterade företag som mindre verksamheter. Vi är en del av en internationell koncern och tillsätter tjänster både inom kollektiv- och tjänstemannasektorn. Läs gärna mer om oss på www.temp-team.se
Kontaktpersoner på detta företaget
Christian Lindström
Daniel Hilvardén
Johanna Herrlander
Daniel Hilvardén
040-611 07 70
Daniel Hilvardén
040-611 07 68
Gunde Algebäck
Sanny Malmberg
040-611 07 61
Eva Engelbertsen
031-632078
Johanna Herrlander
0406110765
Eva Engelbertsen