Ekonomiassistent med lönehantering

Arbetsbeskrivning

Experis Finance erbjuder kompetensförsörjning av chefer och specialister inom exempelvis Ekonomi & Redovisning, Finans, Inköp, Skatt och Risk. Det gör vi via konsultverksamhet, rekrytering och projektlösningar. Genom att kombinera vår branscherfarenhet med vår kunskap om människans potential får vi såväl individer som verksamheter att växa och utvecklas. Experis Finance finns på ett 30-tal orter i Sverige och i mer än 50 länder världen över. Nu söker vi en ekonomiassistent till vår kund i Kalmar!

Arbetsuppgifter
Till vår kund i centrala Kalmar söker vi nu en ekonomiassistent som även kommer att jobba med löner. Arbetsuppgifter som du kommer att ha är fakturering, kontering och registrering av leverantörsreskontra, avstämningar inför bokslut m.m. Lönerna hanteras i Hogia.

Du blir anställd utav Experis utsatt på uppdrag hos vår kund. Uppdraget startar omgående och varar i 6 månader genom Experis, tanken är sedan att du går över till anställning hos vår kund förutsatt att allt fungerar som det ska. Arbetstider är måndag till fredag 8.00-17.00.

Vem är du?
Du har relevant utbildning för tjänsten samt erfarenhet utav löner. Givetvis har du en god datorvana, här arbetar man mycket i Excel så det är viktigt att dina kunskaper i Excel är goda. Du innehar goda kunskaper i svenska och engelska vad gäller tal och skrift. Har du erfarenhet utav Hogia så är detta meriterande.

Som person är noggrann, strukturerad och lättlärd.

Vad kan vi erbjuda dig?
Vi på Experis hjälper dig att forma din framtid utifrån din kompetens samt dina behov och önskemål. Vi samarbetar med många attraktiva företag och kan öppna dörren till intressanta och spännande uppdrag. Som resurskonsult hos oss får du en anställning med allt vad det innebär i form av marknadsmässig lön, övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar enligt kollektivavtal. Friskvårdsbidrag och företagshälsovård ingår också.

Givetvis har du en konsultchef som finns tillgänglig för dig under hela din anställningsperiod och som är ansvarig för dina uppdrag, att du trivs på din arbetsplats och att du utvecklas i din yrkesroll.

Kontaktperson
Du söker tjänsten via ansökningslänken nedan. Vid frågor är du välkommen att kontakta Sandra Karlsson på 044-203877 alternativt Urval och intervjuer sker löpande så vi ser gärna att du skickar in din ansökan så fort som möjligt!

Varmt välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Carina Berg

Sara Enebrink
708543043
Sandra Karlsson

Fredrik Wernqvist

AnnaKarin Bergqvist
070-3772063
Anna Edemyr

Camilla Rippe
031-61 72 67
Marie Gutke

Linda Holmberg

Kholod Hindi

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Experis 1081
  • 1 plats
  • 6 månader eller längre
  • Heltid
  • Ej angivet
  • Heltid Contract
  • Publicerat: 31 januari 2017

Besöksadress

Bredåkravägen 2
None

Postadress

37200
1081, 37200

Liknande jobb


5 november 2024

IT- & Ekonomiassistent

IT- & Ekonomiassistent

5 november 2024

Ekonomiassistent

Ekonomiassistent

5 november 2024

Ekonom till Flygstaben TVA

Ekonom till Flygstaben TVA

5 november 2024