OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker drivna ekonomiassistenter till ett start up bolag i Solna.
Var med oss på resan mot börsintroduktion och bygg dina kontakter och få en gedigen erfarenhet i en snabbväxande miljö!
Om verksamheten
Du kommer att vara anställd som konsult hos Idébanken HR och arbeta ute hos våra kunder. Efter avslutat uppdrag finns ofta möjlighet till förlängning, övertagande eller övergång till någon av våra kunder.
Mer om tjänsten
Du har ekonomiutbildning eller minst 6 månaders erfarenhet av att arbetat som ekonomiassistent.
I arbetsuppgifterna ingår:
* Kund och leverantörsreskontra
* Fakturering
* In- och utbetalningar
* Avstämningsarbete av bank
* Övrigt förekommande arbetsuppgifter på en ekonomiavdelning
Din profil
Som person är du noggrann och strukturerad. Du är också ordningsam och har lätt för att samarbeta. För att trivas i rollen som konsult måste du vara självgående, flexibel och tycka om mötet med nya människor och arbetsplatser.
Du behärskar svenska i tal och skrift, och har gärna erfarenhet av ett flertal affärssystem, som du gärna får specificera i din ansökan.
Det går alldeles utmärkt att du som har möjlighet till Nystartsjobb, söker denna tjänst!
Ansökan
Välkommen med din ansökan, skicka ditt CV till HR administratör
osamah@idebankenstartup.com
eller för mer information om tjänsten kan du ringa oss på vårt nummer till kontoret
072 - 732 11 11
Vi ser fram emot din ansökan!
Om Idébanken
Vi anstränger oss hårdare för att matcha våra kandidaters personlighet med våra uppdragsgivares företagskultur.
Om du behöver mer information om företaget mejla till koncernchef Linda Gustafsson
linda@csrcapital.ch