Ekonomiassistent med omgående start!

Arbetsbeskrivning

Vill du jobba som ekonomiassistent med leverantörsreskontra? Är du redo att köra igång omgående på en internationell, marknadsledande koncern? Ansök i så fall redan idag, urval sker löpande och vi ser gärna att rätt person börjar omgående.

Dina arbetsuppgifter

Som ekonomiassistent på leverantörsreskontra kommer du hantera fakturor - mottaga och stämpla inkommande fakturor, kontera, scanna, hålla ordning och reda, arkivera. I huvudsak kommer dina uppgifter bestå av kontering så det är viktigt att du gillar just den biten.

Om företaget

Vår kund är en internationell koncern med 6300 medarbetare. De levererar IT-infrastruktur och flertalet andra tjänster och lösningar. Här får du chans att utvecklas i ett stort bolag med mycket kompetens. I ditt team på leverantörsreskontra jobbar du med fem andra kollegor, det är även fem andra kollegor som jobbar med kundreskontra.

Din profil

Du är en administrativ och noggrann person som har koll på hur fakturor konteras. Du gillar att jobba administrativt och bidrar med god stämning i teamet!

Krav:
- minst gymnasieutbildning
- kunskap inom kontering av fakturor
- goda kunskaper i svenska i tal och skrift

Meriterande:
- erfarenhet från leverantörsreskontra

Vi värdesätter att du är en positiv person som vill göra ett bra jobb! För den som vill visa framfötterna finns stora möjligheter på detta bolag.

Om oss

Som anställd på Framtiden kan du känna dig trygg. Samtliga våra tjänster omfattas utav kollektivavtal vilket ger dig avtalsenliga villkor gällande semester, lön, pension, sjukfrånvaro etc.
Som anställd på Framtiden får du alltid en personalansvarig som finns tillgänglig för dig under hela anställningsperioden. Dennes uppgift är att hjälpa dig att utvecklas i din yrkesroll samt att säkerställa att du trivs på din arbetsplats.

Framtiden finns till för att världen behöver fler bra företag. Vi levererar personal till företag och samtidigt ger vi jobb till människor. Vi lever efter våra värderingar som är Glädje, Enkelhet och Kör! Vi är specialister på att rekrytera Unga Talanger, dvs personer som är i början av sin karriär, till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige och är ett av Sveriges snabbast växande företag.

Framtiden AB arbetar med både bemanning och rekrytering och vår idé är att minska avståndet mellan utbildningen och arbetslivet. Vi gör vad vi heter – hjälper våra kunder till en bättre framtid genom den personal som vi förmedlar.

För denna tjänst kommer du vara anställd av oss på Framtiden AB och arbeta som konsult hos ett av våra kundföretag.

Villkor

Ort: Stockholm
Start: Omgående
Omfattning: kontorstider, vikariat fram till februari 2017
Ansökan: Välkommen med din ansökan redan idag! Urval sker löpande och så snart vi hittat rätt kandidat kommer tjänsten att tillsättas, vänta därför inte med att skicka in din ansökan.

Kontaktpersoner på detta företaget

Linda Gustavsson

Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson

Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Framtiden AB Stockholm
  • 1 plats
  • 3 - 6 månader
  • Heltid
  • Enligt Överenskommelse
  • Heltid Visstidsanställning
  • Publicerat: 14 september 2016

Besöksadress

Teknikringen 10
None

Postadress

Warfvinges väg 29
Stockholm, 11251

Liknande jobb


29 oktober 2024

29 oktober 2024

29 oktober 2024