Ekonomiassistent med omgående uppdrag

Arbetsbeskrivning

Om tjänsten
Vi söker för kunds räkning en Ekonomiassistent med omgående uppdrag hos vår kund
Huvudsakliga arbetsuppgifter
Ansvarig för kund/ leverantörsreskontra, redovisning (bokföring), löneadministration, kreditbedömningar, ekonomiska analyser och kontakter med myndigheter.


Din profil
Kvalifikationer/ Erfarenhet
- Gymnasieekonom, gärna kompletterad med akademisk utbildning.
- Erfarenhet av liknande jobb tidigare.
- Erfarenhet av att jobba i affärssystem. Monitor är extra meriterande.
- Mycket goda kunskaper i engelska. Både i tal/skrift då jobbet innehåller mycket kontakter med dotterbolag, agenter och till viss del utländska kunder.

Personliga egenskaper
- Sinne för struktur och ordning
- Entusiastisk och engagerad
- Vara villig att påverka och förändra
- Inte vara rädd att ta eget ansvar
- Vi ser att du är 25-40 år


Vi erbjuder
Vi matchar de bästa medarbetarna till rätt företag och uppdrag. Att vara extern medarbetare hos oss passar dig som på minsta möjliga tid vill skaffa dig mesta möjliga erfarenhet. Vi ger dig chansen att arbeta på attraktiva arbetsplatser där du utvecklar din kompetens.
Du har nära kontakt med din personalansvarige som stöttar dig och fungerar som ditt bollplank för att du ska lyckas i dina uppdrag. För oss är det viktigt att du trivs och mår bra. Självklart har vi som auktoriserat bemanningsföretag kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet.
Vi värdesätter en jämn köns- och åldersfördelning samt etnisk och kulturell mångfald. Det skapar trivsel och kvalitet för våra kunder och dig som anställd.
Vi erbjuder tjänster inom olika områden och på olika nivåer. Hos oss har du chans att utvecklas genom varierande typer av uppdrag hos våra kunder. Du får flexibla arbetsförhållanden och -tider. Som extern medarbetare har du möjlighet att lära känna olika arbetsgivare och medarbetare, se nya arbetssätt och processer, arbeta i flera system och därmed bredda din kompetens och samla erfarenhet. Du får även viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karriär. Samtidigt står vi bakom dig och ger stöd när det är nödvändigt! Många av våra medarbetare får anställning hos våra kunder efter genomfört uppdrag.


Om verksamheten
Vi har ett personligt engagemang och anstränger oss alltid för att ordna saker på bästa sätt. Vi försöker hitta uppdrag som passar dig som medarbetare så att du hela tiden utvecklas för då vet vi att du trivs och gör ett bra jobb! Vi agerar professionellt i alla lägen och har gedigen kompetens i bolaget. Du som medarbetare får därför trygghet och en kompetent arbetsgivare. Våra Konsultchefer arbetar från början till slut med kunder och medarbetare i hela bemanningsprocessen vilket gör att vi har en nära kontakt och vet vad som är på gång och aktuellt för dig för tillfället.


Ansökan
Tre enkla steg till ditt nya jobb:
1. Du ansöker genom att klicka på ”ansök här” eller ”ansök via extern webbplats”.
2. Du kommer då till Arena Personals hemsida. Klicka på ”Sök jobbet” och fyll i dina kontaktuppgifter och bifoga sen ditt CV och personliga brev. Hela ansökningsprocessen tar max några minuter.
3. Vi behandlar alla ansökningar vartefter de kommer in så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag - vänta därför inte med att söka jobbet. Vi tar inte emot ansökningar via e-post. Varmt välkommen med din ansökan!

Kontaktpersoner på detta företaget

Emelie Eriksson

Maria Danielsson
08-58711731
Göran Särnholm
08-545 788 82
Ulla Mogard

Ulla Mogard
08-587 117 44
Isabelle Lilja

Morgan Sehlberg
08-587 117 47
Maria Danielsson
08-587 117 31
Stefan Olsson
08-587 117 36
Thobias Ahlqvist
016-14 28 00

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Arena Personal AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 24 mars 2017

Besöksadress

Fleminggatan 7, Stockholm
None

Postadress

Alströmergatan 14
Stockholm, 10425

Liknande jobb


20 december 2024