OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker just nu en noggrann och ansvarstagande ekonomiassistent för vår uthyrningsverksamhet med start omgående. Arbetsuppgifter Som ekonomiassistent möter du varierande ekonomiuppgifter ute på våra kundföretag som kund- och leverantörsreskontra, avstämningar, fakturering, kontering och allmän ekonomiadministration. Arbetsuppgifterna kan också innefatta momsredovisning och löpande bokföring. Att arbeta inom vår uthyrningsverksamhet innebär att du kommer att få använda dina ekonomikunskaper i flera olika branscher och därmed samla gedigna erfarenheter av olika system och rutiner. Kvalifikationer & egenskaper Vi söker dig som har ekonomiutbildning på gymnasienivå eller motsvarande och erfarenhet av ekonomiarbete. Du bör ha god datavana, främst i Office-paketet och en god språkbehandling. Ett krav är att du behärskar SAP R/3 och kan arbeta deltid i vår bemanningsverksamhet. Det är även meriterande med erfarenhet av arbete i olika ekonomisystem. Vi söker dig som gillar utmaningar samt har ett brinnande intresse för ekonomi. Vidare är du serviceinriktad, flexibel och nyfiken för att passa för arbetet och vår verksamhet. Du är välkommen med din ansökan redan idag då tjänsten ska tillsättas omgående.