Ekonomiassistent med självständigt ansvar för leverantörsreskontran

Arbetsbeskrivning

Vårt uppdrag:
På uppdrag av vår kund söker vi dig som vill ansvara för leverantörsreskontran! Ekonomiavdelningen som är en servicefunktion inom koncernen arbetar nära verksamheten med att sköta administrationen för cirka 470 medarbetare. Som ekonomiassistent har du nära samarbete med chefer och övriga inom ekonomiavdelningen.

Tjänsten är tillsvidare med tillträde omgående och arbetstiden är heltid 40 timmar per vecka.

Arbetsuppgifter:
- Du ansvarar självständigt för hela processen för leverantörsfakturor från ankomst till betalningar och avstämning av leverantörsreskontran
- Du arbetar med bokföring, periodiseringar, avstämningar och kvalitetskontroller för leverantörsreskontran
- Du agerar serviceinriktat med stöd åt medarbetare i hela organisationen

Din bakgrund:
- Du har några års erfarenhet av självständigt arbete med leverantörsreskontra från större företag eller koncern
- Du har mycket goda redovisningskunskaper och ekonomisk utbildning på gymnasienivå eller motsvarande
- Du har goda kunskaper i Excel
- Vi använder ett databaserat attestsystem (Exflow i ekonomisystemet NAV) och vi ser gärna att du har erfarenhet från liknande system
- Du är stresstålig och van att arbeta i högt tempo
- Du är proaktiv och serviceinriktad med positiv attityd och är en mycket duktig administratör med fokus på ordning, struktur och noggrannhet och hög kvalitet i det dagliga arbetet

Kontaktpersoner på detta företaget

Anna Kalzén
0700-90 54 91
Camilla Jonsson
0854528304
Helena Elvin Guillemain
0854528305
Malin Klingberg
0854528307
Malin Klingberg
08-54528307
Iren Sayar
0700-905 492
Camilla Jonsson
08 - 545 28 304
Malin Klingberg
08-54520307
Cecilia Wiborg

Malin Klingberg

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Avanzera AB
  • 1 plats
  • Tillsvidare
  • Heltid
  • Fast lön
  • Heltid Tillsvidare
  • Publicerat: 4 juli 2018

Besöksadress

Box 853, Stockholm
None

Postadress

Box 853
Stockholm, 10137

Liknande jobb


21 november 2024