OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Adecco är världens största bemanningsföretag och HR-partner.I Sverige har Adecco ca 50 kontor och 5000 anställda.Våra verksamhetsområden är uthyrning, rekrytering, outsourcing och karriärutveckling.Adecco är auktoriserat.Adecco i Örebro söker nu för kunds räkning en ekonomiassistent med goda språkkunskaper till Örebro. Om uppdraget: Vår kund är i behov av en ekonomiassistent på 50% under perioden 1 juni tom sista juli, möjligtvis även en bit in i augusti.Du kan eventuellt bli övertagen av kund efter detta.Arbetstiden är inom intervallet 8-17 och du arbetar 4 timmar per dag.Dina arbetsuppgifter: Arbetsuppgifterna består av löpande bokföring, fakturering samt att besvara frågor från främst utländska kunder via telefon.Tjänsten kräver därigenom goda språkunskaper i både engelska och tyska. Kravprofil: Erfarenhet från liknande arbetsuppgifter sedan tidigare Goda engelskakunskaper Goda tyskakunskaper i tal och skrift Erfarenhet från sågverksindustrin är ett plus.Vi erbjuder: Utifrån din kompetens och dina ambitioner ger Adecco dig möjligheten till intressanta uppdrag på attraktiva företag, till tjänster som kanske aldrig kommer ut på den öppna marknaden.Med varierande uppdrag skaffar du dig på en bred erfarenhet samt ett stort kontaktnät.Adecco prioriterar god hälsa hos våra medarbetare och erbjuder därför friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort.Intresserad?Välkommen med din ansökan så snart som möjligt.Vi tar emot ansökningar via vår CV-databas. Du ansöker till tjänsten genom att registrera ditt CV via www.adecco.se Välkommen med din ansökan!