OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Dina arbetsuppgifter:
I din roll som ekonomiassistent kommer du bland annat att arbeta med:
- Redovisning och bokföring
- Kontroll, kontering och bokföring av fakturor
- Avstämning av kontosaldon
- Framtagande av skatteuppgifter och underlag för bokslut och ev. rapportering av skatter och sociala avgifter till SKV.
Beskrivning av kvalifikationer:
Gymnasieekonomutbildning eller företagsekonomi kurser, minst 3 års erfarenhet av ekonomiarbete. Du har goda datorkunskaper, god systemvana och har stor förståelse av Excel, Visma program och Edison Byrå.
Dina egenskaper: noggran, analytisk, strukturerad, ansvarstagande.
Kort beskrivning av företaget: bokförings och redovisningsbyrå med helhetslösningar för mindre företag.Vi utför löpande bokföring, redovisning, fakturering, löner med mera...
Varaktighet, arbetstid
Provanställning, deltid 50%
Ersättning:
Enligt överenskommelse
Antal lediga platser : 1
Så ansöker du:
Sista dag att ansöka är 2015-07-15
Ansökningar via webben
Kontakt
Barbara Donnergren
Företag
PL Redovisning
Adress
Eliegatn 20
172 73 Sundbyberg
Skicka in din ansökan snarast då urval och intervjuer sker löpande.