OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om verksamheten
Jurek Rekrytering & Bemanning är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemanningslösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR/Administration samt marknad och management.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu för kunds räkning en ekonomiassistent med start i början av maj för ett uppdrag på 4 månader till deras kontor i Kungsängen.
I denna tjänst kommer dina främsta arbetsuppgifter att bestå av;
- Ankomstregistrera leverantörsfakturor
- Skanna fakturor
- Betalningspåminelser
- Trängselskatter
- Boka bokföringsordrar
- Arkivera
- Öppna/sortera posten
- Vara behjälplig där det behövs
Vem är du?
Vi tror att du är minst gymnasieekonom eller yrkesutbildad och har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter sedan tidigare. Som person är du noggrann, strukturerad och ambitiös och har en god samarbetsförmåga. Det är meriterande om du har erfarenhet av olika ekonomisystem samt besitter goda kunskaper inom MS Office, med fokus på Excel.
Du erbjuds
Detta är ett konsultuppdrag på heltid som löper i 4 månader- vilket betyder att du kommer vara anställd av Jurek Rekrytering & Bemanning, men arbeta ute hos vår kund. Vi går igenom ansökningar och intervjuar löpande - vänta därför inte med att skicka in din ansökan! Har du frågor är du välkommen att kontakta ansvarig konsultchef Niklas Westberg på niklas.westberg@jurek.se Ansök på www.jurekbemanning.se
Start:
Omgående
Lön:
Lön enligt ök
Kontaktpersoner på detta företaget
Malin Alexandersson
0733 330010
Louise Nilsson
Thomas Eklöf
Sara Molin
0766-331445
Ulriikka Uittomäki
Malin Alexandersson
Malin Sjöström
0709-721470
Paulina Stjernström
Karin Tranaeus
0769497962
Caroline Frödén
0766 33 14 44