OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
För kunds behov söker vi en ekonomiassistent med möjlighet till förlängning, start 8/6.
Som ekonomiassistent
Du kommer arbeta i ett team som hanterar löpande hantering av fakturering för företagets samtliga orter. Arbetsuppgifterna innebär upplägg av kunder, fakturering samt utskick av påminnelser. Dialogen med samtliga orter sker via mail och telefon där god kommunikation och hög servicegrad är av stor vikt. I arbetet krävs det under vissa perioder att du trivs och kan arbeta i ett högre tempo med korta deadlines. Då vår kund arbetar i större system är det meriterande om du har systemintresse och vana att använda dig av olika komplexa system.
Vi ser gärna att du som söker Har goda kunskaper inom fakturering
Har viss erfarenhet kring moms och bokföring.
Har en god social kompetens
Är noggrann och ansvarstagande
Är duktig på att organisera och strukturera dina uppgifter
Tar initiativ när det behövs
Har vana eller intresse för system
Anställningsform
Vikariat 8/6-10/8 med eventuell möjlighet till förlängning
Sysselsättningsgrad
Heltid
Arbetstid och lön
Dagtid/Fast lön
Övrigt
Vi rekommenderar att du söker denna tjänst så snart som möjligt då urvalet sker löpande