OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker nu, för kunds räkning, en ekonomiassistent med erfarenhet av hyresadministration. Uppdraget är på 50% och kommer pågå i 6-9 månader. Du kommer vara anställd som konsult på Arena Personal, men arbetsplatsen är hos vår kund i norra Stockholm.
Som ekonomiassistent ansvarar du för att hyresdebiteringen sker på ett
professionellt sätt. Du kommer arbeta med kontering av hyresavier, intern debitering av tomhyror, hyresdebitering till hyresgäster, kundreskontra, hantering av sena betalningar och hyresskulder, hantering av autogiro samt påbörja och avsluta hyresdebitering. Du har ett nära samarbete med hyresadministratören och
förvaltare, där du är ett stöd rörande frågor som avser hyresdebitering. I rollen
ingår även avstämningsansvar
Vi söker efter en person som är driven, flexibel och har en mycket god samarbetsförmåga samtidigt som personen är självständig i sitt arbete.
Dokumenterad erfarenhet från tidigare arbete inom
hyresadministration samt flytande svenska i tal och skrift är ett krav. Meriterande om du har tidigare arbetat med Visma eller Procedo.
Om Arena Personal
Arena Personal är ett auktoriserat bemanningsföretag och självklart har vi kollektivavtal. Vi har funnits som aktör i bemannings- och rekryteringsbranschen i över 20 år. Vi har ett personligt engagemang och för oss är det viktigt att våra anställda trivs och mår bra. Som anställd hos erbjuder vi därför bland annat:
- Marknadsmässig lön
- Personlig och stöttande konsultchef
- Kollektivavtal och försäkringar för din anställningstrygghet
Som bemanningsanställd får du viktiga kontakter ute på olika arbetsplatser och detta nätverk kan vara till stor hjälp längre fram i din karr