OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vill du jobba med ekonomi och samtidigt utvecklas i din roll? Låter det intressant att kombinera ihop ekonomi med en roll mer riktat mot organisationen som stort. Här har du möjligheten att vara aktiv och delaktig i affärer, upphandlingar och att vara en stöttande funktion i organisationens processer. Låter detta som nästa utmaning för dig? Sök redan idag, vi tillsätter tjänsten omgående!
DINA ARBETSUPPGIFTER
Initialt kommer fokus ligga på kundreskontra av avancerad karaktär. Arbetet innehåller alltifrån fakturafrågor till nyckeltalsuppföljning. Rollen är ny i organisationen och kommer utvecklas allt eftersom.
Ett urval av arbetsuppgifterna:
•Fakturering, fakturafrågor, inbetalningar, kravhantering, samt övriga uppgifter förenliga med kundreskontrat.
•Lönsamhetsanalyser, statistik, uppföljning, mm.
•Dialog och samarbete med andra avdelningar inom organisationen.
OM FÖRETAGET
Företaget är marknadsledande inom elektronisk affärskommunikation och levererar transaktionslösningar som används världen över. Företaget har idag 100 anställda, tillsammans sitter de i ett fantastiskt kontor som tidigare fått utmärkelsen ”Topp 5 i Sveriges vackraste kontor”.
Företaget har i detta läge valt att inte gå ut med namn, mer information ges vid intervjutillfälle alternativ kontakta ansvarig rekryterare.
Du erbjuds:
•En spännande roll med utvecklingsmöjligheter.
•En hybrid arbetsplats
•Sammansvetsade kollegor
•Möjligheter till friskvård, såsom friskvårdsbidrag, friskvårdstimme, massage och tillgång till gym
•Sjukvårdsförsäkring
DIN PROFIL
Som person tror vi att du är en god kommunikatör med nätverkande förmåga såväl externt som internt. Du är modig, nyfiken och driven i ditt förhållningssätt och trivs med förändring.
För att lyckas i rollen som Ekonomiassistent bör du ha:
•Eftergymnasial utbildning inom ekonomi eller motsvarande arbetslivserfarenhet
•Några års arbetslivserfarenhet inom ekonomi.
•Svenska och engelska i tal och skrift
Det är meriterande om du har något av följande:
•Vana att arbeta i olika system
•Erfarenhet av kundreskontra
OM OSS
Framtiden arbetar med både bemanning och rekrytering, vi vill göra skillnad i människors liv. Skillnad gör vi genom att hjälpa människor att hitta rätt jobb och rätt kollega. Vi är specialister på att rekrytera rätt talanger till rätt företag. Framtiden finns på sju orter i Sverige samt i Oslo.
VILLKOR
Startdatum: Enligt överenskommelse
Placeringsort: Skövde
Arbetstider: 8-17, flexbank
Omfattning: Heltid
Kontaktpersoner på detta företaget
Linda Gustavsson
Johanna Ahlstrand
0735 16 89 74
Ebba Andersson
Linda Gustavsson
0707-952 832
Karin Adin
0707-661445
Karin Adin
0707-66 14 45
Karin Adin
0735 - 16 89 70
Jennie Forsell
0739 - 55 76 16
Moa Jäder
0707-663955
Sofie Johansson
0735-168996