OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vad innebär uppdraget?
I den här internationella miljön erbjuds du möjlighet att arbeta både med leverantörsfakturor och löneadministration. Du ingår i ett team i vilket du å ena sidan ansvarar för diverse administration kring löner så som reseräkningar, utlägg och kontroll av tidrapporter. Å andra sidan fokuserar du på leverantörsdelen vilket inkluderar allt från att lägga upp nya leverantörer till betalningar.
Med anledning av en tjänstledighet utgörs tjänsten av ett uppdrag som SJR-konsult med start i mars/april och fortsättning till och med oktober. Arbete sker med fördel på heltid, men även cirka 80 % kan vara aktuellt. Arbetsplatsen är belägen söder om Göteborg.
Vem är du?
Du har några års erfarenhet som ekonomiassistent med fokus på leverantörsfakturor, samt har i någon roll kommit i kontakt med eller ansvarat för löneadministration. Du bör ha kunskap kring regler som rör exempelvis reseräkningar och utlägg. Du har även troligen arbetat i ett större bolag och därmed arbetat i olika system och haft diverse externa kontakter. Du kommunicerar främst på svenska i den här rollen men att behärska engelska i viss mån är positivt.
Som person tycker du om att arbeta i olika system och upplever att du snabbt sätter dig in i nya sådana och nya miljöer. Du är även prestigelös och därför väldigt öppen att hjälpa dina kollegor inom deras arbetsområden. Du har ett eget driv genom att du självständigt tar tag i uppgifter inom dina ramar. Du trivs också med att kollegor vänder sig till dig för frågor gällande ditt ansvarsområde och bidrar gärna med god service i sådana samtal och möten.
Ansökan
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta ansvarig Konsultchef Karin Fors på 031-333 54 75. Vi intervjuar löpande och tjänsten kan komma att tillsättas innan ansökningstiden har gått ut.
Tänk på att din ansökan inte ska innehålla uppgifter kring hälsa, medborgarskap, sexuell läggning eller medlemskap i fackförening. Notera även att vi tyvärr inte kan ta emot CV via e-post.
Varmt välkommen med din ansökan!
För information om hur vi behandlar kandidaters personuppgifter se vår integritetspolicy: https://sjr.se/gdpr/integritet... (https://sjr.se/gdpr/integritetspolicy/)
Konsult hos SJR
Att arbeta som konsult hos SJR innebär att du blir en del av en dedikerad organisation med kompetens att ge dig perfekta förutsättningar att utvecklas både inom din yrkesroll och på ett personligt plan. Du får tillgång till vårt stora nätverk av intressanta företag och uppdragsgivare och därmed en unik möjlighet att ta din karriär till nästa steg.
Vi på SJR bryr oss om vår personal och tillsammans med oss får du en långsiktig partner som ger dig trygghet och stöd. Vi är lyhörda för dina behov och du kommer att ha en nära relation med din konsultchef som hjälper dig med dina utmaningar.
Om företaget
SJR in Sweden (SJR) är ett av Sveriges ledande och mest erfarna bolag inom rekrytering och konsultlösningar. Ända sedan starten 1993 har vi varit specialiserade inom såväl personlighetsbedömning som de områden vi rekryterar till, vilket ger oss en unik förmåga att utifrån högt ställda krav matcha rätt kompetens med rätt uppdragsgivare. Vi erbjuder specialistkompetens inom Finance, HR, Supply Chain och IT.
SJR är idag cirka 550 medarbetare fördelade på tre regioner - Stockholm, Väst och Syd, med kontor i Stockholm, Göteborg, Malmö och Helsingborg. Koncernen består av moderbolaget SJR in Scandinavia AB med dotterbolagen SJR in Sweden AB, Ogunsen AB, SJR IT AB och WES AB.
Kontaktpersoner på detta företaget
Tomas Vinnersten
Magnus Mellborg
Karin Fors
031-333 54 75
Liza Dahlin
0766-471620
Liina Fagerberg
031-750 33 91
Caroline Karlsson
031-333 54 71
Charlotte Jerleke
Magnus Mellborg
+46 766 47 16 18
Rebecca Dellborg
+46 70 471 59 02
Amanda Karlsson
031-333 54 88