OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du en serviceinriktad och prestigelös person med ett brinnande intresse för ekonomi? Tycker du att det är spännande att arbeta med upphandlingar, avtalshantering, fakturering och administration? Har du har en fallenhet för att prata med olika typer av människor och en genuin vilja att göra ett bra jobb? Då har vi arbetet för dig!
Vi söker dig som har arbetat med ekonomi i minst 1 år och har en eftergymnasial utbildning inriktad mot ekonomi.
Du som söker bör ha erfarenhet av löpande bokföring (kontering, in- utbetalningar etc. i Fortnox) samt även gärna kundfakturering.
Du ska självständig kunna stämma av konto samt hantera och bevaka avtal etc.
Du har erfarenhet inom utländsk moms och har erfarenhet av liknande arbetsuppgifter
Vi ser gärna att du tidigare har arbetat som administratör.
Vidare har du god datorvana samt goda kunskaper i Microsoft Office-paketet.
Du är även bekväm med engelska som arbetsspråk.
Du är i din person pigg och entusiastisk med god ordning/vana att jobba i flera företag.
Vidare har du en god problemlösningsförmåga och kan därmed hantera stress när du har många bollar i luften.
I din ansökan önskar vi att du bifogar ditt CV där du beskriver din utbildning och erfarenhet samt ett personligt brev där du berättar om vad som lockar med tjänsten och varför just du är rätt person.