OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Känner du dig bekväm med att hantera leverantörsfakturor och inbetalningar? Är du en självgående person som tycker det är roligt när du får möjlighet att stötta dina medarbetare med ekonomirelaterade uppgifter? Kanske är detta uppdraget för dig!
Beskrivning
Perido söker en ekonomiassistent för ett konsultuppdrag hos vår kund. Kunden är en statlig organisation med lokal förankring och jobbar bland annat med utvecklingen av service och miljö. Tjänsten är placerad i centrala Gävle.
För att passa i rollen som ekonomiassistent hos vår kund är det viktigt att du känner dig trygg med självständigt arbete. Här får du bland annat visa upp din förmåga att hantera fakturering, inbetalningar, leverantörsfakturor och reseräkningar. För att startsträckan inte ska bli för lång är det även viktigt att du tidigare arbetat i ekonomisystemet Agresso. Dessutom tror vi att du som söker är en prestigelös person som är bra på att hugga i och hjälpa till där det behövs! Varmt välkommen med din ansökan!
Kravprofil
-Gymnasiekompetens
-Erfarenhet av att jobba med liknande arbetsuppgifter
-Erfarenhet av att jobba i Agresso
-Du uttrycker dig väl i tal och skrift
Omfattning och tillträde
Konsultuppdrag med tillträde i mitten av december. Uppdragstid till 28/2 2014 med möjlighet till förlängning. Heltid.
Ansökan
Skicka din ansökan med bifogat CV via e-post till rekrytering@perido.se snarast då urvalet kommer att ske löpande. Ange referensnumret i ärenderaden.
På intervju hos oss avslöjar vi namnet på kundföretaget och berättar mer om tjänsten. Om du har annan akut fråga kan du mejla vår frågemejl (fraga@perido.se), du får svar vardagar inom 24 timmar. Så länge annonsen finns på vår hemsida är tjänsten sökbar.
Referensnummer
9507DB
Kontakt
E-post ansökan: rekrytering@perido.se
Övriga frågor: fraga@perido.se