OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Om Bravura:
Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!
Om tjänsten:
Det här är ett konsultuppdrag på 12 månader med goda möjligheter till överrekrytering. I den här rollen arbetar du på ungefär 60 procent och får initialt en anställning hos Bravura, och det är uttalat att Stockholm Code Group har för avsikt att erbjuda dig anställning hos dem på sikt. Detta ger både dig och Stockholm Code Group en bra möjlighet att lära känna varandra samt utvärdera hur ni trivs med ert samarbete.
Om företaget:
Stockholm Code Group är ett innovativt IT-konsultföretag med bas i Stockholm. De fokuserar på att erbjuda skräddarsydda lösningar inom mjukvaruutveckling, systemintegration och teknisk rådgivning till sina kunder. Med en passion för teknik och en djup förståelse för sina kunders behov strävar Stockholm Code Group alltid efter att leverera högkvalitativa resultat i tid och inom budget.
Här blir du en del av ett engagerat team som sitter i trevliga lokaler på Norrmalm.
Arbetsuppgifter:
I rollen som ekonomiassistent och Office Manager hos Stockholm Code Group har du en bred roll med varierade arbetsuppgifter. Du arbetar dels med ansvar för hantering av företagets ekonomi, med fokus på löpande redovisning, kund- och leverantörsfakturor samt kontakt med företagets redovisningsbyrå. Därtill ansvarar du för att underhålla den dagliga driften av kontoret, så som hantering av inköp och aktiviteter. Det är en serviceinriktad roll med fokus på att säkerställa en trevlig kontorsmiljö, där du får ta kreativt ansvar för att initiera och projektleda olika initiativ för att skämma bort medarbetarna.
• Hantera löpande redovisning, utlägg och kvitton samt kund- och leverantörsfakturor
• Planera konferenser, utbildningar, personalmöten samt övriga nöjesaktiviteter
• Hantera inköp till kontoret samt övriga aktiviteter och initiativ
• Förbereda inför och efter möten samt säkerställa ordning på kontoret
• Övriga serviceinriktade initiativ för ökad trivsel på kontoret
Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:
• Tidigare arbetslivserfarenhet inom ekonomi
• Goda kunskaper i svenska i såväl tal som skrift
• God datorvana, gärna erfarenhet av Google Workspace
För att trivas i rollen tror vi att du är en person som får energi av att ge god service till dina kollegor. Du är professionell i ditt bemötande och förstår vikten av god kommunikation samt är duktig på att utrycka dig tydligt och välformulerat i både tal och skrift. Du trivs i en koordinerande och varierande roll där du får ta eget ansvar i ditt dagliga arbete och har förmågan att strukturera och prioritera rätt saker. Vidare trivs du i en organisation där det är högt i tak och har en förmåga att självständigt hitta lösningar på problem och tar egna initiativ och beslut. För att lyckas i rollen är du flexibel i ditt arbetssätt och hjälper gärna till med det som behövs.
Övrig information:
Start: Omgående med hänsyn till uppsägningstid
Plats: Centrala Stockholm
Lön: Enligt överenskommelse
Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här
Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här
Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.
Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!
Kontaktpersoner på detta företaget
Nina Wennersten
Kristina Nicolin
Karin Vannfält-Restorp
Amanda Forssell
Sofie Persson
Karolina Hoti
Josefine Gustafsson
Isabelle Riddez
Johan Ström
Lisa Eklund