OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsuppgifter
För kunds räkning söker vi en ekonomiassistent med goda kunskaper i engelska för ett kortare vikariat.
Dina ansvarsområden innefattar :
- kundkontakter, både telefon och mail på svenska och engelska
- fakturering
- kundreskontra
- boka betalningar / betalningspåminnelser
Formell kompetens
Utbildning inom ekonomi
Körkort samt tillgång till bil.
Din bakgrund
Erfarenhet av samtliga arbetsuppgifter.
Engelska och Svenska i tal och skrift.
Goda kunskaper i Office paketet.
Personliga egenskaper
Vi söker dig som brinner för att leverera god service, är positiv, självgående och ser noggrannhet som en självklarhet!
Du klarar av att föra affärsmässiga samtal på engelska med både kunder och leverantörer.
Anställningsform/omfattning/tjänstgöringsort
Vikariat / Heltid / Alvesta kommun
Tillträdesdag
Omgående
Information
Rekryteringen kommer att ske löpande så skicka in din ansökan redan nu!
Du söker tjänsten på www.lernia.se
Inga ansökningar tas emot via mail eller post.
Lernia är vägen framåt
Lernia är en av Sveriges ledande kompetenspartners inom bemanning, utbildning och omställning. Våra tjänster hjälper individer och kunder inom det privata näringslivet och den offentliga sektorn att stärka sin konkurrenskraft, vilket i sin tur bidrar till en bättre fungerande arbetsmarknad och en ökad integration. Vi finns på fler än 100 orter i Sverige och är kvalitets- och miljöcertifierade.
Kontaktpersoner på detta företaget
Linda Lundqvist
Malin Richardson
Louise Öman
Malin Richardson
072-254 11 11
Linda Lundqvist
0722-541118
Magnus Jonsson
Louise Öman
0722-541119
Madeleine Fransson