Ekonomiassistent / orderadministratör

Ekonomiassistent / orderadministratör

Arbetsbeskrivning

Om Bravura:

Bravura är ett bemannings- och rekryteringsföretag för organisationer som vill hitta Next Gen Professionals. Hos oss finns massor av jobbmöjligheter, framförallt för dig i början av karriären med 0-8 års erfarenhet. Via oss kan du jobba som konsult eller bli rekryterad. Hitta ditt drömjobb - vi hjälper dig att lyckas!

Om tjänsten:

Det här är ett konsultuppdrag på heltid som varar i 3 månader. Du blir anställd av Bravura och arbetar som konsult hos Swedish Agro.

Om företaget:

Swedish Agro är en del av en internationell lantbrukskoncern. Bolaget har verksamhet som omfattar bland annat handel med foder, växtodling, spannmål och maskiner. Företagets mål är att i nära samverkan med sina kunder utveckla och leverera värdeskapande lösningar på gårdsnivå.

Arbetsuppgifter:

I rollen som ekonomiassistent ingår du i företagets ekonomi- och administrationsavdelning. I rollen är du ansvarig för registrering av kundorder, inköp och leveransbevakning. Du arbetar med alla steg från registrering till fakturering av kundorder och kommer ha mycket direktkontakt med såväl kund som interna och externa leverantörer. Därtill består dina arbetsuppgfiter av kund- och leverantörsreskontran. Du arbetar nära företagets andra ekonomiassistent och hjälper till och stöttar upp med de arbetsuppgifter som behövs.

Utbildning, Erfarenhet och personliga egenskaper:

• Eftergymnasial utbildning inom ekonomi
• Några års erfarenhet från liknande roll
• God systemvana, meriterande med Dynamics 365
• Flytande i svenska och engelska, i tal såväl som i skrift

För att lyckas i rollen tror vi att du har en positiv inställning med ett stort eget driv. Du är en noggrann person som har ett stort intresse för att arbeta med siffror och du säkerställer alltid att det du levererar är korrekt. Slutligen ser vi även att du är hjälpsam, strukturerad och tar initiativ till nya arbetsuppgifter.

Övrig information:

Start: Omgående
Plats: Skurup
Lön: Enligt överenskommelse

Funderingar kring Bravuras rekryteringsprocess? Du finner svar på de vanligast förekommande frågorna här

Är du nyfiken på hur vår rekryteringsprocess är upplagd? Du hittar mer information här

Har du frågor om tjänsten eller kring din registrering är du välkommen att kontakta vår kandidatsupport på vår chatt, info@bravura.se eller 08-400 240 50 så hjälper vi dig. Ange vilken tjänst det gäller.

Vi rekommenderar att du skickar in din ansökan omgående då vi gör ett löpande urval. Välkommen med din ansökan!

Sökord: Ekonomiassistent, ekonomi, assistent, orderadministratör, order, admnin, administratör, redovisning, redovisningsassistent, reskontra, leverantörsreskontra, kundreskontra, bokföring, löpande bokföring, månadsbokslut, fakturahantering, utlägg, heltid, Skurup

Kontaktpersoner på detta företaget

Nina Wennersten

Kristina Nicolin

Karin Vannfält-Restorp

Amanda Forssell

Sofie Persson

Karolina Hoti

Josefine Gustafsson

Isabelle Riddez

Johan Ström

Lisa Eklund

Sammanfattning

  • Arbetsplats: Bravura
  • 1 plats
  • 3 månader – upp till 6 månader
  • Heltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 7 juni 2022
  • Ansök senast: 5 juli 2022

Besöksadress

Hornsbruksgatan 28, 11734 Stockholm
None

Postadress

Långholmsgatan 27
Stockholm, 11733

Liknande jobb


21 november 2024