OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning
Är du en erfaren ekonomiassistent och öppen för ett kortare uppdrag under December månad? Då kan vi ha jobbet för dig!
Vår kund söker idag en duktig ekonomi assistent som har erfarenhet att arbeta att arbeta i faktura systemet Raindance.
Du som person behöver vara flexibel, effektiv och självgående, och ha lätt för att samarbeta med andra.
Detta är ett kort uppdrag från 5e December till 30e December.Arbetstider är kontorstider och vår kund befinner sig centralt i Örebro.
Ansvarsområden
fakturahantering i systemet Raindance.
betalningar
kontrollering av påminnelser
Kvalifikationer
minst 6 månaders erfarenhet som ekonomiassistent
arbetat i faktura systemet Raindance
personliga kompetenser som lättlärd, snabb, driven och bra på att samarbeta
Erfarenhet
minst 6 månaders erfarenhet som ekonomiassistent
Om företaget
Med över 600 000 anställda i omkring 40 länder är Randstad världsledande inom HR-tjänster och erbjuder bemannings-, konsult- och rekryteringslösningar inom alla kompetensområden. Vi erbjuder även interim management, executive search och omställningstjänster. Vi har ett stort nätverk av bolag och kandidater vilket innebär att vi förmedlar hundratals jobb inom olika branscher, från Kiruna i norr till Malmö i söder. Vår ambition är att vara den bästa arbetsgivaren på marknaden. Genom att kombinera vår passion för människor med kraften i dagens teknologi hjälper vi människor och organisationer att nå deras sanna potential. Vi kallar det Human Forward.
Kontaktpersoner på detta företaget
Daniella Petersen
Cecilia Mannheimer
Emelie Özgun
Pontus Adolfsson
Konsultchef Katja Löfström
Maria Johansson
Maria Öhlander
072-9889604
Jonna Blom
Emelie Özgun
0729889603
Konsultchef Camilo Garcia Sanchez
0729889044