OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
BemanningsPartner AB är ett Helsingborgsföretag, som har många års erfarenhet från bemanningsbranschen. Vi erbjuder kunder i nordvästra Skåne personaluthyrning och rekrytering av produktionspersonal och tjänstemän inom industri & verkstad, tjänste- & serviceföretag, transport & logistik samt kommun & statlig förvaltning. Läs mer om oss på www.bemanningspartner.se
Vi söker en erfaren ekonomiassistent på 50 % till vår kund utanför Helsingborg.
Dina huvuduppgifter kommer att bestå av sedvanliga arbetsuppgifter såsom löpande bokföring, avstämningar, kund- och leverantörsreskontra, betalningspåminnelser samt bokföringsverifikationer.
I arbetsuppgifterna ingår även bl.a.:
- Momsredovisning
- Kvartalsredovisning till skatteverket
- Löner
- Allmänna administrativa kontorssysslor ingår också
Har du arbetat i ekonomisystem är det en fördel.
Utbildning:
Ekonomiassisitent utbildning, eller erfarenhet av liknande arbete.
Kunskap och erfarenhet som krävs för arbetet:
- Det är ett krav att ha arbetat med ovanstående arbetsuppgifter tidigare.
- Goda kunskaper i Officepaketet.-särskilt excel
- Ett plus om du kan polska, och engelska
Personliga egenskaper:
- Ansvarstagande, noggrann och har ett serviceinriktat arbetssätt
- Social och flexibel
Välkommen att lämna din ansökan, när vi har "öppet hus" på kontoret, varje onsdag mellan kl.8.30 - 11,30
- Månadslön enligt avtal
- Deltid, 50 %. Det är viktigt att du kan klara det på 50%, då det inte går att stämpla upp när man är anställd på ett bemanningsföretag.
- Dagtid
Kontaktpersoner på detta företaget
Pia Ekelund
042-400 70 01
Christina Fridolf
042-4007004
Chtistina Fridolf
042-4007004
Kundansvarig Chtistina Fridolf
042-4007004
Kundansvarig Christina Fridolf
042-4007004
Konsultansvarig Venera Rinidoni
042-400 70 03
Pia Ekelund
042-4007001
Säljare/Kontorsansvarig Gurre
042-4007004
Kundansvarig Guraj Saliev
042-400 70 04
Konsultansvarig Venera Rinidoni
042-4007003