Arbetsbeskrivning
Nu söker vi dig med erfarenhet av leverantörsreskontra som vill ha ett konsultuppdrag på 50%. Rollen är hos ett spännande företag med kontor i Mölndal, och vi ser gärna att du kan börja omgående, med max en månads uppsägningstid. I denna roll kommer du att utgå från kontoret.
Om rollen
I denna roll kommer du att ansvara för hela flödet inom leverantörsreskontra. Rollen innefattar omfattande matchning av inköpsfakturor samt att utreda eventuella differenser. Du kommer även att bokföra fakturor.
Vem vi söker
Erfarenhet från en roll som ekonomiassistent med fokus på leverantörsreskontra
God vana vid att matcha inköpsfakturor
Erfarenhet av att bokföra fakturor
Systemkunnig och intresserad av att utvecklas inom system
Erfarenhet av internationell moms är meriterande. Vi söker dig som är initiativrik och trivs i en roll med många kontaktytor. Du är van vid att ta egna beslut och att självständigt driva ditt arbete framåt.
När du blir en av oss
Som konsult hos Eqonomy/Wise Professionals erbjuds du alltid en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag, pensionsavsättning och anslutning till vårt kollektivavtal – inget är viktigare för oss än att du känner dig trygg i din anställning. På samma sätt som vi ställer höga krav på dig som konsult förväntar vi oss också att du ställer höga krav på oss som arbetsgivare. Oavsett vart du befinner dig i din karriär så ska konsultrollen hos Eqonomy/Wise Professionals ge dig kunskap och erfarenhet som du kan bära med dig på vägen till nästa spännande utmaning.
Om du vill veta mer
Har du frågor om rollen kontakta Hanna Linde, hanna.linde@wise.se. För att söka rollen klicka på ”sök rollen”, samt bifoga CV. Notera att personligt brev inte är obligatoriskt i denna ansökningsprocess. I konsultvärlden går saker ofta snabbt så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vänta därför inte med din ansökan, varmt välkommen att söka!
Ser fram emot att höra från dig!