OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Maxkompetens Sverige AB
Dina arbetsuppgifter
På uppdrag åt kund inom IT-branschen söker vi dig som kan assistera ekonomichefen med enklare uppgifter inom ekonomi. Du kommer att få löpande ansvar för reseräkningar, traktamenten, transaktioner inrikes-utrikes, leverantörsreskontra, fakturor och andra blandade uppgifter inom sedvanligt ekonomiarbete.
Din profil
Vi söker dig som har något eller några års erfarenhet av enklare ekonomiarbete. Vi tror att du har god erfarenhet av transaktioner och känner dig bekväm med valutor. Du kan arbeta cirka 50% och stegvis öka din anställning under 2014 efter behov. Meriterande är kunskaper i Visma administration och Visma lön. Som person är du tydlig, rak och har lätt för att arbeta strukturerat.
Du kan starta omgående.
Start: Omgående eller enligt överenskommelse
Arbetstid: 50 % till en början sedan stegvis ökning.
Välkommen med din ansökan redan idag då rekrytering sker löpande!
Om oss
Maxkompetens startade 2003 och har kontor på sex orter i Sverige. Vi är ett av Sveriges ledande företag för uthyrning av studenter och akademiker och har en stor del av vår verksamhet riktad mot teknik och industri. Vi tillsätter årligen över 1 000 jobb och har ca 250 konsulter ute på uppdrag varje dag.
Kontaktpersoner på detta företaget
Li Lövebrant
08-120 753 03
Li Lövebrant
08-120 753 05
Daniel Stenberg
08-12075308
Kristina Lindberg
0470-723388
Rebecca Moberg
0705-461222
Madeleine Göransson
Madeleine Göransson
0733-205636
Madeleine Göransson
0733205636
Kristina Lindberg
Sanna Hagelin
0733205638