OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Arbetsbeskrivning
För kunds räkning söker vi en ekonomiassistent för ett uthyrningsuppdrag på 50 %. Du kommer t ex att arbeta med kundinbetalningar, leverantörsfakturor, verifikat och löpande redovisning. Beroende på din bakgrund så kan tjänsten anpassas till att bli mer eller mindre avancerad. Tjänsten är på deltid och du kommer själv kunna påverka dina arbetstider i samråd med övriga ekonomigruppen.
Vem är du?
Vi söker dig som har erfarenhet från liknande arbetsuppgifter och har möjlighet att arbeta deltid. Det är viktigt att du har en god ekonomisk förståelse och har god kunskap i Excel. Som person är du noggrann, samarbetsvillig och ansvarsfull.
Du erbjuds
Du erbjuds spännande tjänst som ekonom på ett större serviceföretag i centrala Göteborg. Detta är ett konsultuppdrag - vilket betyder att du kommer vara anställd av Jurek Rekrytering & Bemanning, men arbeta ute hos vår kund.
Uppdraget kommer starta så fort vi har rätt person på plats och vi intervjuar löpande. Vänta därför inte med att skicka in din ansökan! Har du frågor är du välkommen att kontakta ansvarig rekryteringskonsult Louise Nilsson på 0766-331448 eller louise.nilsson@jurekbemanning.se .Ansök på www.jurekbemanning.se
Om företaget
Jurek Rekrytering & Bemanning är ett starkt växande företag med fokus på flexibla och kundanpassande rekryterings- och bemanningslösningar. Genom vårt nytänkande och entreprenöriella arbetssätt är vi unika i Sverige idag. Våra uppdrag är främst inom juridik, ekonomi, HR/Administration samt marknad och management.
Kontaktpersoner på detta företaget
Malin Alexandersson
0733 330010
Louise Nilsson
Thomas Eklöf
Sara Molin
0766-331445
Ulriikka Uittomäki
Malin Alexandersson
Malin Sjöström
0709-721470
Paulina Stjernström
Karin Tranaeus
0769497962
Caroline Frödén
0766 33 14 44