Ekonomiassistent på 50% till Baltic Gateway

Ekonomiassistent på 50% till Baltic Gateway

Arbetsbeskrivning

Älskar du siffror? Vill du arbeta i en internationell miljö med högt tempo och stora utvecklingsmöjligheter? I rollen som ekonomiassistent hos Baltic Gateway kommer du erbjudas värdefulla erfarenheter i en familjär miljö.

Rollen
Ditt arbete kommer främst att bestå av: Kontrollera, prioritera och registrera leverantörs- och kundreskontran
Manuell momsuträkning
Reklamationer av fakturor och kontakt med leverantörer
Nära kontakt med Destination Manager samt ekonomichef, som du även rapporterar till
Vi erbjuder dig en produktiv arbetsplats i en prestigelös miljö där du snabbt blir en i gänget.

Din profil Junior roll där viss arbetslivserfarenhet och/eller utbildning till ekonomiassistent krävs
Goda kunskaper i Excel
Kunskaper i ekonomisystem, helst Visma
Engelska, såväl i tal som skrift då vi är ett internationellt bolag. Meriterande med förståelse för Norska
Som person är du strukturerad, noggrann med stor nyfikenhet och du vill utvecklas. Din analyserande förmåga gör att du är bra på att prioritera på ett systematiskt sätt.

Bra att veta
Tjänsten som ekonomiassistent på 50% är inledningsvis en visstidsanställning och dina arbetstider kommer att vara förlagda under kontorstid. Du kommer att vara anställd som konsult hos Temp-Team och uthyrd till Baltic Gateway under anställningen. För rätt person finns det goda utvecklingsmöjligheter och du får värdefulla meriter i en internationell miljö.

Intresserad?
Är du ekonomiassistenten vi söker? Skicka in din ansökan snarast då vi jobbar med löpande urval och tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdag. Har du frågor är du varmt välkommen att kontakta rekryterande konsultchef Malin Molldur, 0708–58 42 51

Sammanfattning

  • Arbetsplats: TEMP-TEAM avd. Malmö
  • 1 plats
  • Tills vidare
  • Deltid
  • Fast månads- vecko- eller timlön
  • Publicerat: 30 november 2021
  • Ansök senast: 18 december 2021

Liknande jobb


20 december 2024