OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
SNABBFAKTA:
Omfattning: 60%
Arbetstider: Kl08.00-17.00 måndag-onsdag
Ort: Vallentuna
Startdatum: Omgående
Anställningsform: Allmän visstidsanställning
DIN FRAMTIDA ARBETSPLATS:
Vår kund är ett rikstäckande företag med familjebakgrund och de är en av Sveriges ledande specialister på blommor i dagligvaruhandeln.
Deras affärsidé är att erbjuda blommor, växter och tillbehör som är så närodlade, attraktiva och tillgängliga att konsumenter och företag efterfrågar deras varumärke över hela Sverige.
Miljön präglas av entreprenörskap, frihet under ansvar och kamratskap.
Vår kund erbjuder fullservice av blomsteravdelningar för dagligvaruhandeln (shop-in-shop). Det betyder att vår kund tar hela ansvaret i blomsteravdelningen.
Vår kund har kontor utanför Vallentuna vilket ställer krav på att du har körkort och tillgång till bil.
DIN ROLL:
I rollen som Ekonomiassistent kommer du arbeta inom leverantörsreskontra. Du kommer hantera den interna kommunikationen, bokföringen och attesteringen kring vår kunds fakturering. Fakturorna gäller både Sverige, Danmark och Holland och ställer därför krav på en hög noggrannhet och uppmärksamhet. Ekonomifunktionen är idag 5-6 personen och de önskar att du fördelar dina 60% i början av veckan, förslagsvis måndag-onsdag.
VEM ÄR DU?
Du har:
- Tidigare erfarenhet av en liknande roll
- Har en utbildning inom ekonomi
För att passa i rollen som Ekonomiassistent ser vi gärna att du är en noggrann och ordningsam person med en stor drivkraft. Vidare ser vi att du är prestigelös och att du trivs i sociala sammanhang.
VAD ERBJUDER VI?
Som anställd på Bara Posten Bemanning får du en konsultchef som blir ditt bollplank och coach under hela anställningen. Som konsult blir du också en del i vårt konsultnätverk RPB Insights. RPB Insights ger dig utbildning och utveckling i form av föreläsningar, workshops, nätverksträffar och andra sociala tillställningar. Det ger dig också en möjlighet att träffa andra konsulter.
ÖVRIG INFORMATION
- Den här rekryteringsprocessen hanteras av Bara Posten Bemanning och vår kunds önskemål är att alla samtal och mail kring tjänsten går till oss. Du kommer att vara anställd av oss på Ryska Posten Bemanning och blir uthyrd till vår kund.
- Sök tjänsten genom att klicka på Ansök nedan. Vi går igenom urvalet löpande och annonsen kan stängas ner innan tjänsten är tillsatt om vi gått över till urvals och intervjufasen.
- Vi tar inte emot ansökningar via mail men har du specifika frågor kring tjänsten besvaras dessa på rekrytering@rpbemanning.se
OM BARA POSTEN BEMANNING
Bara Posten Bemanning erbjuder bemanning- och rekryteringslösningar med fokus på kontorsnära tjänster såsom reception, kontorsservice, administration samt tjänster inom ekonomiområdet. Bara Posten Bemanning riktar sig till företag som värdesätter god service och möjligheten att arbeta med duktiga och lösningsorienterade människor.