OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en ekonomiassistent för ett längre uthyrningsuppdrag hos en av våra kunder. Företaget ligger i City och uppdraget börjar i mitten av oktober och varar i minst ett år framåt. Tjänsten är en deltidstjänst på 80%. Dina huvudsakliga arbetsuppgifter är: -Leverantörsreskontra -Kundreskontra -Betalningar (inkommande och avgående) -Avstämningar kund, leverantör och bank -Diverse andra administrativa uppgifter -Kontaktperson gentemot resebyrå Vi söker dig som kan flytande engelska i tal och skrift och har några års erfarenhet från rollen som ekonomiassistent. Du måste ha goda kunskaper i Officepaketet, framförallt Excel. Om du har erfarenhet av PeopleSoft och IFS är det ett plus. Det är även meriterande om du har erfarenhet av US-GAAP. För att lyckas i denna roll måste du vara en strukturerad och självgående person som har lätt för att samarbeta med andra. Denna tjänst kommer att tillsättas så snart som möjligt så maila in din ansökan omgående.
Kontaktpersoner på detta företaget
Emelie Eriksson
Maria Danielsson
08-58711731
Göran Särnholm
08-545 788 82
Ulla Mogard
Ulla Mogard
08-587 117 44
Isabelle Lilja
Morgan Sehlberg
08-587 117 47
Maria Danielsson
08-587 117 31
Stefan Olsson
08-587 117 36
Thobias Ahlqvist
016-14 28 00