OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker en engagerad och noggrann konsult för ett deltidsuppdrag med fokus på hantering av leverantörsfakturor och avstämningar inom leverantörsreskontra. Arbetsuppgifterna inkluderar även administrativa sysslor inom bolaget.
Plats: Kontoret är beläget i Täby med möjlighet till hybridarbete.
Startdatum: Omgående till april 2024.
Omfattning: 50%
Ansvarsområden:
• Hantering av leverantörsfakturor och avstämningar inom leverantörsreskontra.
• Dagliga administrativa uppgifter för att säkerställa effektiv intern drift.
• Bidra till en smidig och serviceinriktad arbetsmiljö.
Kvalifikationer:
• Erfarenhet av hantering av leverantörsfakturor och relaterade administrativa uppgifter.
• Grundläggande kunskaper inom ekonomi och bokföring är meriterande.
• God förmåga att arbeta strukturerat och noggrant.
• Utpräglad servicekänsla och vilja att bidra till ett positivt arbetsklimat.
• God kommunikationsförmåga och förmåga att samarbeta.
När du blir en del av oss
Som konsult hos Eqonomy/Wise Professionals erbjuds du alltid en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag, pensionsavsättning och anslutning till vårt kollektivavtal – inget är viktigare för oss än att du känner dig trygg i din anställning. På samma sätt som vi ställer höga krav på dig som konsult förväntar vi oss också att du ställer höga krav på oss som arbetsgivare. Oavsett vart du befinner dig i din karriär så ska konsultrollen hos Eqonomy/Wise Professionals ge dig kunskap och erfarenhet som du kan bära med dig på vägen till nästa spännande utmaning.
Sök idag!
Har du frågor om rollen kontakta gärna mig Matilda Zimdahl, Matilda.Zimdahl@eqonomy.se. För att söka rollen klicka på ”sök rollen”, samt bifoga CV. Notera att personligt brev inte är obligatoriskt i denna ansökningsprocess. I konsultvärlden går saker ofta snabbt så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum.
Vänta därför inte med din ansökan, varmt välkommen att söka!