OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Vi söker just nu en ekonomiassistent för att koordinera och stötta i det löpande ekonomiarbetet. Vårt kontor ligger i Hägersten.
Arbetsuppgifter
I tjänsten ingår olika arbetsuppgifter bland annat leveransreskontra, kundreskontra, avstämningar, fakturering och bokföring.
Vi ställer stort krav på dig som person och att du har ekonomisk förståelse samtidigt som du är en serviceinriktad medarbetare.
Din profil
Vi söker dig som har utbildning inom ekonomi och vi tror att ditt driv och intresse för ekonomi väger tungt i denna roll. Vi ser gärna att du kan hantera flera bollar i luften då jobbet varierar att du ibland skiftar arbetsuppgifter och får prioritera i ditt arbete.
Som person vill vi att du är noggrann och ansvarsfull. Du skapar lätt struktur i ditt arbete och gillar att jobba mot tydliga mål. Du har ett positivt sinne och är prestigelös och hjälpsam. Ett stort krav läggs på att du har jobbat med Visma Spcs administration och MS Office och kan hantera dem utmärkt.
Många av våra kunder pratar arabiska så har du det språket i ditt bagage är det ett plus.
Skicka ditt CV idag!
Då vi gör löpande urval tar vi gärna emot din ansökan så snart som möjligt. Du är välkommen att skicka ett mejl med din ansökan innehållande CV och personligt brev. Tjänsten tillsätts enligt överenskommelse.
Inför rekryteringsarbetet har vi tagit ställning till rekryteringskanaler och marknadsföring. Vi vill därför inte bli kontaktade av annonsförsäljare eller rekryteringsföretag.