OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Just nu söker vi på Eqonomy en ekonomiassistent 50-70% till ett interimsuppdrag. Uppdraget pågår under 6 månader med omgående start. I tjänsten som ekonomiassistent kommer du att arbeta med både kund- och leverantörsreskontra.
Arbetsuppgifter
· Kundreskontra och leverantörsreskontra
· Kontera fakturor
· dokumenthantering av certifikat (produkter)
· Viss rapportering
Din bakgrund
Vi söker dig som har en ekonomisk utbildning eller har motsvarande kunskaper. Du har minst 2-4 års erfarenhet av en liknande roll som ekonomiassistent på ett mindre eller mellanstort bolag.
Som person är du noggrann, prestigelös och är trygg med att jobba självständigt.
Det är meriterande om man har tidigare erfarenhet inom SAP.
Placering: Spånga, finns möjlighet att arbeta på distans 3-4 dagar i veckan.
När du blir en av oss
Som konsult hos EQonomy/Wise Professionals erbjuds du alltid en marknadsmässig lön, friskvårdsbidrag, pensionsavsättning och anslutning till vårt kollektivavtal – inget är viktigare för oss än att du känner dig trygg i din anställning. På samma sätt som vi ställer höga krav på dig som konsult förväntar vi oss också att du ställer höga krav på oss som arbetsgivare. Oavsett vart du befinner dig i din karriär så ska konsultrollen hos EQonomy/Wise Professionals ge dig kunskap och erfarenhet som du kan bära med dig på vägen till nästa spännande utmaning.
Har du frågor om rollen kontakta Shadi Mårtensson Shadi.Martensson@Eqonomy.se . För att söka rollen klicka på ”sök rollen”, samt bifoga CV. Notera att personligt brev inte är obligatoriskt i denna ansökningsprocess. I konsultvärlden går saker ofta snabbt så tjänsten kan komma att tillsättas innan sista ansökningsdatum. Vänta därför inte med din ansökan, varmt välkommen att söka!