OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Adecco är världens största bemanningsföretag och HR-partner.I Sverige har vi ca 50 kontor och 5000 anställda.Våra verksamhetsområden är Recruitment, Outsourcing, Staffing Services och Human Capital Solutions.Adecco är ett auktoriserat bemanningsföretag. Affärsområdet Adecco Finance & Legal bemannar tjänster inom finans, juridik och ekonomi; inom samtliga branscher. Ekonomiassistent på deltid till uppdrag på Kungsholmen Arbetsuppgifter Arbetsuppgifterna kommer att vara både kund- och leverantörsreskontra, scanna fakturor, in och utbetalningar, löpande redovisning och avstämningar.Det är ca 250 leverantörsfakturor per vecka.Du ska jobba fyra dagar i veckan.Erfarenhet Vi söker dig som har tidigare erfarenhet av liknande arbetsuppgifter samt erfarenhet i Navision. Personliga egenskaper Att vara konsult innebär många möten med nya människor och du kommer att trivas om du har lätt att ta kontakt, uppskattar okända miljöer och nya branscher! Vi erbjuder Vi erbjuder ett spännande uppdrag på 80% med start omgående och löper tillsvidare!Uppdraget är på fyra dagar per vecka. Vi tycker att det är viktigt att våra medarbetare mår bra och vi bidrar till detta bl.a. genom friskvårdsbidrag och rabatter på träningskort.Du omfattas även av försäkringar och har tillgång till företagshälsovård. Ansök Uppdraget ska tillsättas omgående.Du är välkommen att ansöka så snart som möjligt.Rekryteringsarbetet kommer att ske löpande under ansökningstiden.Ansökan sker genom att du registrerar dig på vår hemsida www.adecco.se och ansöker därifrån. Välkommen med din ansökan!