OBS! Ansökningsperioden för denna annonsen har
passerat.
Arbetsbeskrivning
Är du på jakt efter ett flexibelt jobb där du får möjlighet att växa? Då har du hittat helt rätt! Vi på Experis söker just nu en ekonomiassistent på deltid hos en kund i i fastighetsbranschen. Låter det här som en spännande utmaning? Tveka inte att skicka in din ansökan!
Det här är ett konsultuppdrag på deltid (20 h per vecka) som varar sex månader med möjlighet till förlängning. Du kommer att vara anställd av Experis men arbeta hos vår uppdragsgivare.
Vad går arbetet som konsult ut på?
Uppdraget som konsult hos oss kommer att utföras hos en spännande kund inom fastighetsbranschen i Lund. Du kommer att arbeta med reskontra och övrigt förekommande administration. Mer specifikt innebär det att du kommer assistera ekonomiansvarig gällande kund- och leverantörsreskontra, in-/ utbetalningar samt hyresavisering.
Du kommer bland annat att
* arbeta med leverantörsreskontra
* arbeta med kundreskontra
* in- och utbetalningar
* hyresavisering
* projektredovisning
* involverad i projekt som syftar till att införa inskanning av leverantörsfakturor
Start: I början av september
Sysselsättningsgrad: 50%
Är du rätt person för jobbet?
Den här tjänsten passar dig som tycker att det är spännande att arbeta med reskontra och administration. Du har en fallenhet för att prata med olika typer av människor och en genuin vilja att göra ett bra jobb. Vidare ser vi gärna att du har erfarenhet av att arbeta som ekonomiassistent, att arbeta med reskontra och att arbeta med ekonomisystem.
Vi söker dig som
* har arbetat med ekonomi tidigare
* är flytande i svenska i såväl tal som skrift
* har god systemvana har mycket god datorvana
* erfarenhet av digitaliseringsfrågor
Meriterande:
* erfarenhet från fastighetsbranschen
* arbetat i Visma
* Varit med i processen med att införa inskqanning av leverantörsfakturor
Erbjudande
Som konsult på Experis erbjuds du möjligheten att utveckla dina kunskaper i uppdrag hos några av Sveriges största företag inom flera olika branscher. På Experis är vi stolta över våra konsulter och tillsammans hittar vi rätt utmaningar för dig. Vi har höga förväntningar på dig, men i gengäld erbjuder vi dig goda utvecklings- och karriärmöjligheter. Vi arbetar tillsammans med din karriärplan, så att både du och din konsultchef har förståelse för just dina mål och vilka kompetenser som du vill utveckla.
Våra konsulter erbjuds en trygg anställning inom kollektivavtal, med bl.a. övertidsersättning, semester, tjänstepension och försäkringar.
Vi strävar efter att våra anställda ska spegla den mångfald som finns i befolkningen och vi välkomnar sökanden med alla bakgrunder och ursprung!
Om Experis
Experis är ett konsult- och rekryteringsbolag specialiserat på att finna skickliga personer inom IT, teknik, ekonomi, ledarskap men även marknadsföring, försäljning och HR är viktiga delar av vår verksamhet. Vi vänder oss till talanger som vill ta nästa steg i karriären. Genom att kombinera vår branscherfarenhet med vår kunskap om kandidatens potential, får vi såväl talanger som verksamheter att växa och utvecklas. Experis finns på ett 50-tal orter i Sverige och i mer än 50 länder världen över och är en del av ManpowerGroup.
Sök tjänsten i dag!
För mer information om tjänsten är du välkommen att kontakta Carl-Johan Andersson på telefonnummer 040-6606301 eller e-post carl-johan.andersson@se.experis.com.
Observera att vi inte tar emot ansökningar via e-post, utan du söker tjänsten med en registrerad profil på vår hemsida genom att följa ansökningslänken i annonsen. Vi kan komma att tillsätta uppdrag redan innan ansökningstiden passerat, så skicka in din ansökan i dag!
Kontaktpersoner på detta företaget
Petra Sivefäldt
0500-38 14 37
Dino Elezovic
4642371631
Lina Mörkberg
016-155737
Anna Stridsjö
Marika Johansson
019-166551
Carl-Henric Möller
031-617235
Carina Häggquist
018-18 59 71
Anders Samuelsson
031-7086752
Karin Backman
063-57 66 63
Zara Karlsson